menstruatiepijn eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by joyce26, Oct 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi even een vraagje ik had vandaag een soort van ongi krampen kan het zo zijn dat vandaag dan me eisprong is?
    bedankt

p.s niet teveel op me banner letten die staat nu ingesteld op 24 dagen maar hij verschilt ene keer 24 andere keer 28

2. Rox

Rox Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    1,951
    0
    0
    kapster
    ik heb in het begin(toen ik net gestopt was met me pil) goed mijn ei gevoeld en dat voelde idd als ongi krampjes.. dus het kan goed..

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    wij zijn nu bezig in ronde 2 en morgen mag ik testen, maar 2 weken geleden heb ik 2 dagen gemene krampen gehad en 1 dag last mijn een zeurende onderrug...ik denk dat dat mijn ei was, echter volgens de berekening had ik um toen al gehad moeten hebben...ben er dus niet zeker van.

Is het trouwens ook zo dat klussen na je ei niet echt zin heeft voor zwangerschap aangezien je ei maar 24 uur in leven blijft. natuurlijk gewoon lekker klussen voor het klussen zelf, maar niet voor zwangerschap...of zie ik dit nu zo verkeerd?

4. Rox

Rox Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    1,951
    0
    0
    kapster
    nee hor je ziet het goed ;)

5. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ok....mss verklaart dat ook wel dat ik in de 2e helft van mijn cyclus wat minder zin heb, omdat we in de 1e helft al erg hebben opgelet....

hebben meer vrouwen hier last van?

6. Rox

Rox Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    1,951
    0
    0
    kapster
    ik heb het juist tegen de tijd dat ik me ei heb dan is het bij mijn wat pijnlijker..mja ieder mens zit(gelukkig ;) ) anders in elkaar...

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi hoi bedankt voor het antwoorden gisteren begon de ongi kramp/pijn zeg maar en vanmorgen was het er nog ook een zwaar gevoel in me buik tijdens de seks was het ook wel pijnlijk net of ie ertegen aan kwam zeg maar als ik gisteren of vandaag mn eisprong zou hebben kom ik uit op een cyclus van 28 dgn ben benieuwd :D
    ben trouwens al wel een tijdje gestopt met de pil alleen me eisprong (als dit hem was) nog niet zo gevoeld als nu. ook had ik steekjes rechtsonder in me buik dus laten we hopen dat het idd me ei was en hij goed gemikt heeft haha
    groetjes

8. Rox

Rox Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    1,951
    0
    0
    kapster
    het klinkt idd als je ei... spannend!

Share This Page