Misschien als je mijn post leest dan denk je hier heb ik niks aan.. Maar de mensen die een traag werkende schildklier hebben en medicatie krijgen hier voor is het misschien wel wat! Ik ben nu ongie met een cyclus van 28 dagen en ik ben zo BLIJ! Waarom blij? Zwanger worden is moeilijk of gaat niet en om het vruchtje te behouden en te laten groeien heb je schildklier hormonen nodig want hij heeft mijn schildklier hormon nodig tot dat zijn eigen schildklier gaat werken. Anders gaat het vroeg mis.... En door een traag werkend schildklier krijg je een hele lange cyclus van 40 of meer dagen! Nu mijn medicijnen aan slaan is m'n cyclus op 28 dagen en daar ben ik heel blij mee! Nu nog die zwemmertjes aansterken ! Dan hebben we meer kansen! Ik moet het gewoon nog eens keertje zeggen WAT BEN IK BLIJ! Lekker gevoel! geen 6/7 weken meer wachten! Ik schrijf hier omdat ik me niemand kan praten...we houden dit nog geheim prive.. Dus hier lekker vertellen! groetjes slaapzak
WAT GOED Had ik dat ook maar, kijk mijn cyclussen is geen peil op te trekken :S Gefeliciteerd, dat je maar snel zwanger raakt! Liefs Elena
Herkenbaar slaapzak! Hier precies het tegenovergestelde, namelijk een te snelle schildklier. Geeft ook veel meer kans op een miskraam. Zijn je waardes nu goed dan?
Bedankt iedereen! Ik heb echt weer hoop, moed en engergie! Dreamer mijn waardes waren nog niet helemaal goed 2 weken geleden toen was TSH 4 en hij moet zeker ruim onder de 4 zijn voor een zwangerschap aan te gaan. Toen hebben ze me de euthyrox op gehoogd van 50micrograam naar 75 micrograam en toen begon alles anders te worden. Het zal toch een tijdje duren voordat we onze geheimpje mogen vertellen maar nu is het niet meer doelloos klussen..ook al vinden we het klussen wel fijn...maar je weet nu dat er ook iets uit kan komen in de toekomst.. Ik vind het fijn dat er mensen zijn die dit herkennen.... Zo kunnen we elkaar ondersteunen! Zo ik ga vrolijk naar me werk en lees jullie vanavond laat! heel veel hoop volle groetjes slaapzak!
Mijn FT4 was 39 en mn TSH minder dan 0,01. Ook helemaal niet goed dus. Helaas heb ik net te horen gekregen dat mijn waardes er niet meer toe doen. Mn man is onvruchtbaar Compleet onverwacht, we dachten dat het aan mij en mijn waardes lag. Ik hoop dat je nu snel zwanger bent en mag blijven nu je waardes weer de goede kant op gaan!
@slaapzak, wat een goed nieuws! hoop dat je snel zwanger zult zijn nu! @dreamer83: dat is echt erg, wat k*t voor jullie! en nu?
@ slaapzak: Wat fijn dat het nu zo goed gaat! Hopelijk meteen geluk voor jullie de komende ronde @ Dreamer: Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Wat nu? Zijn er nog mogelijkheden/kansen? Veel succes de komende tijd... x-je
Slaapzak: Wat fijn voor je, kun je lekker gaan richten op klussen. Dreamer: Wat erg zeg. Veel sterkte. Ik hoop dat ze nog iets voor je kunnen doen. Misschien een controle test. Wie weet zijn de zaadjes doodgegaan door verkeerd potje, temp, te lang staan? Ik wil je niet onterecht hoop geven, maar is dit een mogelijkheid? Sterkte voor jullie allebei, voor je man moet het ook heel erg zijn.
Dreamer: Jee wat erg meid! Ik heb er even geen woorden voor, sterkte! Slaapzak: Fijn dat het goed gaat! Weet iemand trouwens hoe dat zit bij mannen? Mijn vriend heeft ook een te traag werkende schildklier en ik kan hier niks over vinden op het internet, alleen over vrouwen. Liefs!
@Sterre: ook bij mannen moeten de waardes goed zijn volgens mij, want ook bij mannen heeft het invloed op de vruchtbaarheid. Heeft hij medicijnen? Wat zijn zn waardes? @All: ik heb even geen idee. De gyn zei aan de telefoon 0 zaadjes en daarna word het wazig en heb ik niks meer gehoord. Wat ik begrepen heb van de dames op het forum is dat we nu sowieso nog een zaadonderzoek gaan krijgen. Als dat ook 0 is gaan ze verder zoeken waardoor het komt. En dan? Sja, dan kunnen wij geen kindjes krijgen samen Maar dit is het topic van Slaapzak, een positief topic Dus laten we het bij haar houden. Slaapzak, ik hoop echt dat je waardes snel goed zijn! Mag je wel zwanger worden met deze waardes? Mij werd op een schildklier forum gezegd dat ik met deze waardes niet zwanger mag worden namelijk. Ook ivm hersenbeschadiging door de verkeerde schildklier waardes. Wat zegt je internist of gyn ervan?
Jeetje Dreamer83, dat is een heftig bericht! 0 zaadjes.. Ik hoop voor jullie dat er iets aan te doen is! Wanneer komt dat tweede onderzoek?
Wat fijn voor je meid, hopelijk zullen jullie gauw verblijdt met een kleine. Wanneer je schildklier stabiel genoeg is kun je net zoals een ander gezond persoon lekker zwanger worden. Hopelijk zullen die zwemmertjes ook goed gaan aansterken! Succes met zwanger worden meid!
@slaapzak: wat heerlijk voor je. Tijd om te klussen @dreamer: wat ontzettend *****. Ik hoop dat de volgende test misschien toch iets beter is. Duim duim. Sterkte meis Liefs
Hey! Dreamer war erg voor je...bij mijn man waren de zaadjes 3 maanden geleden ook niet goed...ook onvruchtbaar maar nu waren ze beter.. De gyn drukte het uit in punt je moet min 160 punten hebben en hij had eerst 0 punten en toen 20 punten en nu 75 in jan weer zaad onderzoek. Maar zaad onderzoeken zijn maar een tijd opname...Het kan nu slecht zijn en over een tijdje weer goed... Maar ik weet al te goed hoe die negative uitslag aan komt.. wij zijn nu ook een jaartje bezig... Maar die waardes van je KL##te zeg...Niks meer aan te doen? wat een mens moet mee maken he! iedereen bedankt voor de lieve woordjes en steun... En ik vind het niet erg als er verder word gebept hier met elkaar daarom heb ik het geopend! Dreamer ik duim voor je...en je man.... Trouwens die van mij heb ik aan de vitamines en vitamine C 1000mg gekregen dus ben benieuwd wat we in jan te horen krijgen.. OOOOHH Ik ben nog nooit zo blij om rood bloed te zien! hihi de groeten slaapzak
Ik slik nu ptu voor mijn waardes. Moet vrijdag bloedprikken en dan 6 november krijg ik de uitslag. Hoop dat ze dan toch wat meer in de normale waarde richting zitten. Al maakt het nu niks meer uit (heb geen last ervan verder) En woensdag moeten we naar de gyn voor mn man. Heb geen idee hoe het nu verder gaat. Ze zullen ongetwijfeld onderzoeken gaan doen nu. Hoop dat bij hem toch nog wat gevonden gaat worden zodat we wel een kindje van ons samen kunnen krijgen! Dus net als jullie, hij slecht zaad, ik slechte schildklierwaardes. Hoop dat het met ons allemaal helemaal goed gaat komen en we snel gezond zwanger mogen zijn van onze eigen mannetjes!
Hallo Dreamer, Nou bij ons gaat het vrij langszaam in die zin van 1 onderzoek doen bij man en dan weer 3 maanden wachten en weer 2de onderzoek doen bij man en weer 3 maanden wachten en dan weer 3de onderzoek doen bij man en dan weer verder kijken welke handje hulp nodig is bij ons.. Maar we hebben wel al duidelijk met elkaar afgesproken dat we niet met ivf of zoiets beginnen en zo wie zo geen zaad van een andere man.. Ik word nu al gek van die hormonen, En daar bij geloof ik als het voor ons bestemd is dan krijgen we het, zo niet dan ga ik hele andere stappen maken in mijn leven. Mijn man denk daar het zelfde er over. IVF en andere behandelingen zijn erg zwaar lichamelijk en geestelijk. Ik vind het heel knap als er mensen zijn die dat hebben vol gehouden. Maar voor ons is het keuze al vast dat het natuur z'n werk mag doen en dat we best wel een klein handje willen helpen maar niet te veel. groetjes slaapzak.
@Dreamer: Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat zijn waardes zijn. Hij moet om de 3 maanden prikken en meestal krijgt hij er wat bij ( pillen) omdat het niet helemaal goed is. Hij zit nu op 150 microgram Euthyrox. Hij is zo'n 4 jaar geleden begonnen met 25 microgr. @Slaapzak: Knap dat jullie dat besloten hebben geen IVF te willen. Daar is ook moed voor nodig vind ik. Ik zou zelf ook geen donorzaad of ei willen maar IVF zouden wij nog wel willen proberen. Liefs!
Ik wil alle hulp aannemen die we kunnen krijgen. Dus als we daarvoor ivf of icsi moeten doen, dan doen we dat. Over donorzaad heb ik voordat we begonnen gezegd nee, dat wil ik niet. Maar nu zitten we al zover in het proces van zwanger worden dat ik niet weet wat ik nu zou doen. Wil er eigenlijk nog niet over na denken, maar vrees dat we die kant wel op moeten. Balen he dat wachten steeds! Geduld loont zeggen ze ...