Ik heb een vraag. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden (cyclus 30 dagen) en anders hooguit morgen, want ik heb een vrij regelmatige cylcus. Nu heb ik zonet even gevoeld aan mijn baarmoedermond. Gister was deze heel dag en voelde ik het kuiltje duidelijk in het midden en was het heel hard. Net was de baarmoedermond iets teruggetrokken en was het kuiltje verplaatst naar links (alsof de baarmoedermond scheef zit) en voelde het weer zachter aan. Verder zat er heel veel witte afscheiding (witte vloed?) aan mijn vinger. Zou dat kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Durf nu nog niet te testen want ik ben bang dat het nu (nog) niet werkt omdat ik geen ochtendurine heb gebruikt en het misschien toch nog te vroeg is.
tegewoordig met die nieuwe testen maakt het niet uit of je wel of geen ochtendurine hebt. je kan testen op je NOD. spannend hoor!
spannend ! ik zou gewoon toch een testje doen hoor, en als hij negatief is en je over 2 dagen nog niet ongi bent weer een testje ! succes, laat je het nog even weten ? ben nu wel benieuwd !
Ik zou er ook alvast een testje tegenaan gooien. Of een van CB kopen (digitaal) en dan toch morgen voor de zekerheid.... Succes en laat het ons weten x-je
Ok ik ga even wachten tot ik weer meot plassen en dan ga ik testen. Ben ZO zenuwachtig! Tuurlijk laat ik nog even weten wat de uitkomst van de test was. Musje ik weet dat je aan de stand van de baarmoedermond niet kunt afleiden of je zwanger bent of niet, maar ik heb meer berichten van mensen gelezen waarbij de baarmoedermond ook "scheef" stond en ze zwanger bleken te zijn.
Hahaha...leuk al jullie reacties en meeleven! Ik heb nog niet geplasts. Zodra ik het wel heb gedaan horen jullie het direct.
@musje...water drinken om het plassen te bevorderen..erg geconcentreerd is het nu toch al niet meer..zo einde van de dag
Hallo meiden, Ik heb gister nog een CB-test gedaan en deze toonde een héél licht (bijna niet te zien) streepje. Ze zeggen een streep is een streep hoe licht hij ook is. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik durf nog niet volledig te geloven dat ik zwanger ben, dus ga ik zaterdag (of zondag) ochtend nog een test doen. Dan zo het HcG-niveau al verdubbeld moeten zijn. Ik houd jullie op de hoogte. Ik ben zooooo zenuwachtig