Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brigitte2410, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Brigitte2410

Tjeetje wat spannend! Je had miss wel de eerste keer gewoon echt te vroeg getest!
    Heb je klachten etc ..voel je je anders?

2. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Ja voel me zeker anders. Heb een hele lijst van klachten/symptomen ervaren. Zal ze hieronder even opsommen:

- ovulatiebloeding
    - opgeblazen/vol gevoel (vooral aan het einde van de dag en na het eten)
    - ondanks mijn Activia last van obstipatie
    - temperatuur blijft hoog
    - menstruatie blijft dus uit (en het voelt niet echt alsof het gaat komen)(al ren ik wel de hele tijd naar de wc om te kijken) ;)
    - rode blos op mijn wangen. Mijn man zei gister tegen me: Gaat het goed? Dus ik zeg: Ja, Hoezo? Nou omdat je zo'n kleur hebt. Toen ging hij voelen en ik bleek niet warm aan te voelen.
    - droge ogen
    - krampjes in mijn buik
    - steekjes in mijn buik
    - witte vloed
    - veel honger
    - heb zelf het idee dat mijn borsten iets voller (zijn normaal al héél vol) zijn
    - winderigheid (nu gelukkig wel minder)
    - verder is de stand van mijn baarmoeder veranderd. Op de dag dat ik ongesteld moest worden stond hij heel laag, was hard en het kuiltje zat in het midden. De dag erna, en nu nog steeds, stond hij iets hoger (halverwege) en was het kuiltje naar achteren verplaatst en was de mond iets minder hard.

Heb geen last van pijnlijke borsten/tepels en ben ik ook niet echt misselijk. Soms een heel klein vlaagje misselijkheid. Misschien ben ik nog iets vergeten maar dit is toch al een hele lijst dacht ik zo :rolleyes:

3. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Klinkt allemaal erg goed!

4. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Tjeetje dat is zeker een lijst!

Die krampjes en steekjes heb ik ook..+/- sinds maandag..mn NOD moet op 6 nov zijn..
    Net alsof ik nu al ongi moet worden
    Ook erg moe..raar gevoel in mn benen..onrustig..hoofdpijntjes..midden in de nacht wakker worden...heel veel dromen..alles door elkaar!
    Raar kriebelig gevoel in mn buik..en ontzettend emotioneel.
    Nu is dit pas de 1e ronde...en ben ik sinds een week gestopt met roken..dus ik ben bang dat ik mezelf voor de gek hou.
    Ook moet ik meer naar de wc..voor de grote boodschap..terwijl mn stofwisseling juist langzamer zou moeten gaan door het stoppen met roken..
    Owww...nou ja..we wachten het wel af!

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    inderdaad een flinke lijst, hier nog 1, zelfde klachten eigenlijk.
    Vooral die krampjes en steekjes wordt ik gek van, heb al 4 testen verspild, totaal overbodig maar ik kon het gewoon niet laten ;)
    Ben ook heel emotioneel, slaap voor geen meter snachts, zelfde verhaal dus, maar mijn nod is 13 november pas, ik zit ook in de 1e ronde en ben net als Olove gestopt met roken sinds een week, we zijn lotgenoten :D
    en ik ben net als zij bang dat ik mijzelf voor de gek hou, daarom ben ik bij Olove ook zo benieuwd...

6. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Het klinkt zeker allemaal goed, maar durf nog nergens vanuit te gaan tot ik echt een positieve test in handen heb. Ik ben gewoon zo bang dat ik toch nog ongesteld ga worden en dan is de teleurstelling des te groter.

Ok, ik zag een héle héle lichte streep op test mar weet nou niet zeker of ie er echt stond of dat ik hem gewoon heel graag wilde zien. Heb de test gisteravond ook nog aan mijn man later zien en die dacht ook een héle lichte streep te zien, maar toen was die test natuurlijk al ouder dan 10 minuten en mocht ik hem eigenlijk niet meer aflezen, maar de streep was nog net zo licht als 's ochtends.

Wordt een beetje gek van de zenuwen hier geloof ik :rolleyes:

7. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Ik heb inderdaad ook een periode gehad dat ik snachts slecht sliep heel licht en om het minste of geringste wakker en vooral moeilijk in slaap kunnen komen.

Ik hoop natuurlijk voor jullie dat jullie zwanger zijn, maar houd er wel rekeking mee dat het ook je lichaam kan zijn die je compleet voor de gek houd zoals bij mij in de vorige ronde (mede daarom ben ik nu toch ook weer een beetje terughoudend).

Dit is nu mijn derde ronde.

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    ik weet het, maar hoop het zo.... :)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jammer dat ie nega is.

even over het bmm checken; ik voelde wel degelijk aan mijn bmm (baarmoedermond) of ik zwanger was.
    Als ik ongi moest worden, werd ie zacht en laag. Was ik zwanger dan bleef ie hoog en hard.

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi Mamakitty,

bij mij is de bbm nu ook hoog en stevig. maar ik zit nog bijna 2 weken voor mijn NOD, kan dit dan wel?

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    door je hele cylus heen veranderd ie...dus zegt NU nog niets.
    Vaak pas aan het eind. Maar das dus niet bij iedereen zo.
    Bij mij gelukkig wel...

12. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    de mijne..was in mn vruchtbare periode heel hoog en zacht..kon er bijna niet bij
    Afgelopen zondag..lager...en kon makkelijk het " kuiltje" voelen
    Nu hoger..scheef..en kuiltje is gedraaid

Heel maf

13. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Ja precies dat is bij mij ook zo. Omdat ie dus op de dag dat ik ongesteld moest worden laag en hard was, had ik zoiets van nou daar komt het. Maar het kwam dus niet en sinds de dag erna is ie weer hoger en hard.

Ben benieuwd hoor. Ook echt zo fijn dat je hier gewoon ff je verhaal kwijt kan. Kom te erg in de verleiden tegen iedereen te zeggen dat ik misschien zwanger ben en ik wil eigenlijk niet dat zo heel veel mensen het weten. :)

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bij mij met ongi dus laag en zacht.....

Ik zou nog niets zeggen tot je het zeker weet...

15. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Nee doe ik ook zeker niet. Eerst die positieve test in handen!

16. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    owww...meiden ik ben zo zenuwachtig..meer voor jullie denk ik hoor hihi

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Sow.....spannend zeg!
    We zijn toch allemaal heel benieuwd hoe het af gaat lopen....
    Keep in touch!

x-je

18. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Spannnend!

(ff reageren, wil wel zien hoe dit afloopt, ik hoop hartstikke raak)

19. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He dames, even een vraagje hoor...
    Hoe voelen jullie dat van jullie baarmoedermond?
    Ga je er echt met je vingers in? :( Haha niks voor mij hoor...ik wacht wel af hihi

20. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Heb aan helemaal niets gevoel hahaha, gewoon testen!

Deel Deze Pagina