hallo ik wou weten als je wilt temperaturen voor je eisprong waar je dan moet temperatuur en en hoe de temperatuur moet zijn ik ben begin oktober gestopt met de pil in de derder week ben ik de pil vergeten en heb die nacht gemeenschap gehad en ben daarna verder gegaan met me strip daarna ongestelt geworden 14oktober me laatste menstruatie gehad en toen weer gemeenschap gehad me eisprong was 28 okt nu is me vraag ben al heel misselijk en grote opgezete buik borsten doen zeer dat ik misschien tijdens vergeten van de pil al zwanger kan zijn zo dat kunnen nu wil ik even weten waar je moet temperaturen
Als je wilt beginnen met tempen dan moet je beginnen op dag 1 van je cyclus en dit eerst een maand volhouden. Zo kom je erachter wat jou gemiddelde temp is. Iedereen heeft een andere temperatuur. Het beste is om rectaal te testen. Moet je wel zin in hebben en heel belangrijk om te temperaturen voordat je opstaat en elke dag rond hetzelfde tijdstip. Succes!
heb het al gedaan vanaf gister begonnen gister was die 37,0 en nu 37,9 is dat goed maar ben vorige maand in de 3 week me pil v
Wat een temperatuurverschil binnen een dag. Ik heb geen idee. Opgezette buik, pijnlijke borsten en misselijkheid heb ik ook gehad, maar dat was bij mij een ontpillingsverschijnsel. Ik snap je ook niet helemaal. Je schrijft begin oktober gestopt met de pil en in week 3 pil vergeten.
als je wilt temperaturen om erachter te komen of je zwanger bent heeft dat echt geen zin nu. als je de pil bent vergeten moet je gewoon een testje doen, maar een pil vergeten in week 3 kan niet zoveel kwaad.
uhm jongens 37,9 is bijna koorts ben je niet verkouden ofzo of veel hoesten. lijkt me sterk dat je bijna koorts krijgt van eisprong. 38.0 is namelijk koorts en kan op een ontsteking duiden of griep.
hallo annie ik bedoel toen ik me laatste pil strip had ben ik in week 3 eentje vergeten dat was me laatste pil toen ik stopte en me temperatuur is nu weer 36,6 dus is alweer gezakt maar heb overal last van als ik iets eet dan komt het allemaal naar boven en word ik misselijk me borsten worden groter rond om tepels en mer <leu buik is al aardig dikker aan het worden testen zijn nog negatief heb clear bleu test gedaan en was de verticale streep heel licht van kleur toen ik zwanger raakte van me dochtertje was ik pas 1 maand gestopt met de pil dus vandaar dat ik dat nu ook denk had de zelfde dingen maar die cleur bleu test gaf een lichte streep dus weet niet of ik nu moet geloven of ik zwanger ben heb nu de sensitest bestelt die ene normale en de nieuwe die je al vanaf 6 dagen voor je menstruatie kan testen
Angelique. Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Als je wilt gaan temperaturen begin je op dag 1 van je cyclus (eerste dag van je ongesteldheid dus). Je temperatuurd iedere dag op dezelfde tijd en VOOR dat je je bed uitgaat 's ochtends. Je temperatuurt rectaal en houdt dit dan bij. Dus niet meerdere keren op 1 dag, dat zegt namelijk helemaal niets. Je hebt nu al in verschillende onderwerpen een post gemaakt met dezelfde vraag. En overal krijg je dezelfde antwoorden. Dus nog 1 keer: - de kans dat je nu al positief test is miniem, want je hebt 28 oktober je eisprong gehad (hoe weet je dat trouwens). - ga naar de huisarts, want dit kunnen ook verschijnselen van blaasontsteking zijn Ik wil niet kribbig overkomen. En ik snap ook best dat je graag antwoorden wil, maar er zit niets anders op dan afwachten tot je NOD of een paar dagen ervoor. LIefs