Hoi. Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ik heb al een week of 2 last van wat bruinig slijmverlies, maar werd al maar niet ongesteld. Ik wist zeker dat ik niet zwanger was, maar na een hele week misselijk te zijn geweest terwijl ik razende honger heb toch maar een test gedaan. Die is heel erg positief. Ik dacht altijd dat het standaard was dat je naar zo'n test zit te staren en heel erg twijfelt of het nu wel of niet positief is. Maar bij mijn Clear blue test was wel een heel duidelijk plusje te zien. Ik dus gillen terwijl ik nog op het toilet zit. Man holt naar boven en zit me aan te kijken of ik gek ben omdat ik huilend op het toilet zit. (Is ook wel heel vreemd). Het leukste is nog dat mijn schoonzusje een maand op mij voorloopt. Ik wil er nog niks over zeggen, omdat het nog erg pril is, maar het is wel het materiaal van mijn leukste dromen om samen zwanger te zijn. Wij zijn al bijna een jaar aan het proberen, dus toen ik eerst hoorde dat ze zwanger was voelde ik me ook erg jaloers. Dat is nu voorbij. Gisteren liepen man en ik buiten en ik bedacht hoe gaaf het moet zijn voor mijn schoonouders om straks binnen een maand voor de derde en vierde keer grootouders te worden. Ik ben nu dus erg blij! PS. wil geen negatieve dingen horen over het slijmverlies, mijn moeder had dit ook bij haar zwangerschap van mij, dus ik blijf voorlopig positief.
He meid van harte met je zwangerschap Ik ben ook tegelijkertijd met mijn schoonzus zwanger, alleen loopt zij (precies) drie weken voor. Leuk is dat he ; ) Geniet er van!
Proficiat! Ook ik ben gelijk met mijn schoonzusje zwanger; alleen weet 'de buitenwereld' dat nog niet. Ze is drie weekjes verder..
Wat leuk dat je zwanger bent. Bij mij kon ik het ook niet geloven. Ik heb 4 testen gedaan hahaha en sinds gisteren weten we dat we echt zwanger zijn. Nu ik het 'weet' krijg ik ook meer last van 'kwaaltjes'. Ik ben huiliger, heb hoofdpijn, vreedbuien (zoetigheid) en kan niet slapen 's nachts. Daar heb ik al een tijdje last van maar nu weet ik pas hoe het komt... Echt super leuk hoor!
Hier ook net een positieve test en een schoonzus die net anderhalve week geleden positief heeft getest. Ik heb het haar ook nog niet verteld! Grappig zeg
hey hallo van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. ik had ook bruin slijm (soms helder rood bloed)verlies en mijn dochtertje is helemaal compleet en gezond op de wereld gekomen hoor haha. liefs susanne