Ik ben in september gestopt met de pil en nu op dag 43 geloof ik.. Maar omdat ik nog nooit van ontpillen gehoord heb voordat ik hier kwam... Mijn vraag is dus, krijg je wel een eisprong tijdens het ontpillen? Of kan ik het al vergeten nu ik idd aan het ontpillen ben gezien mijn cycluslengte? We proberen nu nog steeds om de dag te klussen omdat we niet weten wanneer het zover is... Ben nu wel al 3 dagen begonnen met ovluatietesten, maar daar komen niet/nauwelijks zichtbare lijntjes op. Wel goede testlijntjes. Wat doen? over een paar dagen weer ovulatie testen doen en door klussen om de dag? Of heeft dat niet veel zin met negatieve testen? Wat een vragen he?!
Ik had ook nog nooit van ontpillen gehoord hoor Ik begrijp dat veel klachten er aan geweten kunnen worden. Ik ben ook in september gestopt, en mijn 1e cyclus was 29 dagen. Ik wacht alles eerst maar eens rustig af, ik heb het idee dat je jezelf namelijk heel veel symptomen aan kan praten. De tijd zal het leren. Succes in ieder geval!
Tijdens het ontpillen kan het ook zo zijn dat er nog geen eisprong is. Je zult binnenkort wel merken dat je eigen lichaam je flink in de maling neemt. Allerlei zwangerschapskwaaltjes die bij het ontpillen horen. Erg gemeen! Als ik jou was zou ik nog even wachten met ovulatietesten. Zou de eerste en misschien wel de tweede cyclus afwachten zodat je een idee hebt hoelang jouw cyclus duurt en wanneer je je ei kunt verwachten. Gaat anders zoveel geld kosten. Ik raad je in ieder geval aan om lekker door te blijven klussen en hoop dat je snel zwanger bent. Succes!
tijdens het ontpillen heb ik precies (op de dag precies gewoon) 3 menstruaties overgeslagen. in die tijd heb ik geen eisprong gevoelt wat ik eerder altijd voelde als ik de pil niet slikte. 2,5 week geleden voelde ik in 1 keer mijn eisprong weer en werd ik dus ook 2 weken erna netjes ongesteld. ik kan er dus uit opmaken dat ik al die tijd geen eisprong heb gehad. je kan hetg beste nog even afwachten... je menstruatie kan soms een half jaar wegblijven na het stoppen en het kan nog langer duren, voordat je cyclus weer regelmatig is.
Als ik al die dingen zo lees, ben ik toch blij dat ik gewoon 2x ongi ben geworden. Ben eind augustus gestopt en kreeg in september na een cyclus van 27 dagen mijn ongi....Nu in ronde 2 heb ik vandaag mijn ongi gekregen na een cyclus van 31 dagen, volgens mij mag ik dan niet klagen.... Ik wil nu mijn banner opnieuw instellen, moet ik dan gewoon het gemiddelde van deze 2 cyclussen nemen? Das dan 29 dagen.....
Als je wilt weten of je een eisprong hebt, kun je ook op een goedkopere manier er achter komen. Dat is door te gaan temperaturen (kijk bij temperaturen). Ik heb sinds ik gestopt ben eind juni ook nog geen eisprong gehad en ook erg last van ontpillen... En je lichaam zal je idd nog wel voor de gek gaan houden. 1e maand na de pil voelde ik me echt zwanger.
Tempen vind ik zo vervelend... mag je bed nog niet uit las ik en anaal tempen vind ik niets onder de tong is ook vervelend als je net wakker bent.. En je moet in het weekend ook nog eens je wekker zetten?! Aangezien ik door de week 6 uur opsta is dit in het weekend niet vol te houden... Lekker eigenwijs he?! Heb sinds vanochtend trouwens wat bruinig slijm?! Kan een instelling zijn of mijn ongi komt er aan?! Met allebei blij eigenlijk... Wil geen cyclus van 60 dgn ofzo... Zit nu al op 44?!
Misschien dan toch aan de ovu testen. De persona testen kun je ook gewoon aflezen en kun je met ochtend urine doen zodat jij nooit in de knoei komt met je werk of je weekend. Andere testen zijn er natuurlijk ook en veel goed koper. En als je dat allemaal niet wil dan.......moet je afwachten hahahahaha
Ontpillen is een gemeen iets, al denk ik dat we het elkaar wel aanpraten en vooral jezelf omdat je zo graag wilt......Je bent niet voor niks met de pil gestopt. Ik ben 1 september jl gestopt met de pil en ik had alle zwangerschapskwaaltjes, maar steeds negatieve testen. Toen ik me erbij neergelegd had (na 4x getest te hebben) werd ik binnen een uur ongesteld. Uiteindelijk heeft mijn 1e cyclus 38 dagen geduurt. Nu dus ronde 2......Ik heb nergens last van, ben ook een stuk relaxter en niet meer zo bezig met als als als........Ik denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb vorige week, ik hoop het......Maar dat je lichaam je voor de gek houdt is een feit........ Succes met zwanger worden.....dat we allemaal snel goed nieuws mogen hebben
Hoi, Al gelijk na het stoppen met de pil ben ik en een nette cyclus gekomen van rond de 25 dagen. Over ontpillen heb ik nog nooit gehoord. Is per persoon misschien verschillend. Hoewel ik als reden heb gehoord dat men makkelijker je uitreken datum kan berekenen mocht je direct zwanger worden. Succes in ieder geval.
Mijn cyclus is vrij netjes. Het scheelt een paar dagen, maar daar ben ik tevreden mee. Nu mijn eisprong afwachten. Kan hem tot nu toe niet vinden. Vorige ronde denk ik hem echt gevoeld te hebben. Had enorme steken en een lf van 11 dagen. Als dat nu weer het geval is dan heb ik vrijdag mijn eisprong. Ben benieuwd of de ovulatietest dat ook toont.
ik heb helaas niet zon fijne 1e cyclus. Wel denk ik dat ik ongi wordt. Bruin verlies zag ik... alleen wonderbaarlijk helemaal nergens last van, terwijl ik vroeger tolde van de buikpijn. Hopelijk is mijn volgende cyclus iets korter? wat zo gaat de tijd wel erg hard...
Mijn eerste cyclus was 29 dagen, en ik denk zelfs dat ik gewoon een eisprong heb gehad. Dit omdat ik rond de 14 dagen een slijmprop had, het zogenaamde vruchtbaarslijm. Ik heb me voorgenomen het allemaal maar te laten gebeuren, en er niet te veel mee bezig te zijn. Gezien mijn leeftijd denk ik sowieso dat het het wel even duurt. Plus dat ik inderdaad denk dat als je er te veel mee bezig bent, je lichaam je een aardige loer kan draaien.... Ik heb wel stiekem gependeld, en die zegt dat ik al in november zwanger word...maar ik weet niet hoeveel waarde ik hieraan moet hechten Maar ik heb misschien ook makkelijker praten. Ik heb altijd geroepen dat ik geen kinderen wil / krijg. Maar nu heb ik een man met wie ik dat toch wel graag zou willen. Maar....mocht het niet lukken, dan zijn we nog steeds gelukkig! Alhoewel ik niet weet hoe ik daar over denk als we na een jaar nog steeds niet zwanger zijn. Dit is per slot van rekening pas ronde twee.
Ontpillen is gewoon dat je lichaam op gang moet komen.. En ik denk dat je nù meer op dingen gaat letten zoals steekjes. En dingen die in je darmen gebeuren, daar lette je voorheen vast niet op. Ik dacht ontpillen overkomt mij niet, maar heb wel bijna 50 dagen bloedverlies gehad en geen eisprong, en minimaal ongesteld .
Ik ben ongi geworden, gelukkig... Ja gelukkig, want in 1 keer meteen raak is eerder een uitzondering. Dus ik ben gewoon blij dat ik een cyclus heb. Beetje lang, maar beter dan sommige anderen onder ons. Weet niet hoe lang deze ronde is, heb maar voor 38 gekozen...
@ september08, Ik had meteen een cyclus van 35-34 dagen van mezelf, daarna ben ik Etos Zwanger Worden gaan slikken en is me cyclus met een week verkort. Misschien ook een idee voor jou? Bij mij werkt het wel. Een ook het bloeden (ontpillen) is paar dagen terug gestopt. Het zijn vitaminen dus baadt het niet dan schaadt het niet! En tot 2 nov zijn ze in de aanbieding