Hoi, een paar dagen voordat ik ongesteld wordt heb ik altijd last van bruin bloedverlies. Als ik dit heb is dit dan de eerste dag van mijn menstruatie of is dat op de dag dat ik zeg maar 'echt' ongesteld wordt? kan iemand me helpen? dank jullie wel! Groetjes
Nee, de eerste dag van je ongesteldheid is de dag dat je veel en donkerrood bloed verliest... Hopelijk niet meer en ben je gewoon zwanger. Het kan voor jou ook dienen als een eerste zwangerschapsteken als je geen bruin verlies hebt! Handig.
dank je!wat een snelle reactie! Heb vorige maand een miskraam gehad en ben dus blij dat nu gelijk alweer mijn cyclus op orde is!I stoch wel een goed gevoel!en idd handig om te weten mocht ik weer zwanger raken! groetjes!
Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk is het snel raak zodat je snel weer kan gaan genieten. Ik gun het je van harte!
ja was ook erg vervelend allemaal. Het was mijn eerste zwangerschap, maar heel gek, had er gelijk al niet een goed gevoel over. Ik kon ook niet zo goed uitleggen waarom. Was al met 6 weken, dus erg vroeg. en jij? (je bent vast niet voor niets op zwangerschapspagina te vinden, haha)
Nou, ik ben hier eigenlijk een beetje blijven hangen. Ik ben 5 maand geleden bevallen van mijn tweede. Ik heb veel ervaring met testen, zwanger zijn etc. dus ik probeer anderen te helpen door antwoord te geven op vragen... verder gebruiken wij nu ovulatietesten om NIET zwanger te worden, haha... had ik nooit gedacht te doen, maar wel fijn want condooms zijn zo irritant.
hahaha, oke !wat fijn dat je al 2 kinderen hebt! wel goed dat je zo anderen kunt helpen!tot een maand geleden wist ik haast niets, en na wat rondlezen op deze site ben ik al heel wat wijzer geworden!handig! nou, ik weet waar ik zijn moet mocht ik vragen hebben!haha bedankt! Groetjes!
Sorry maar dit klopt toch niet. Mijn Gyn vertelde mij dat de eerste bloedverlies ( ook bruin bloedverlies ) je eerste cyclusdag is. Ik moet deze dag ook op mijn tempratuurkaartjes aangeven dat dit mijn eerste c-dag is.
oooh oke.... zal je even de situatie uitleggen: afgelopen zaterdagavond had ik klein beetje bruin bloed, wat druppen, zo ook zondag, gisteren(maandag) iets meer en sinds vandaag echt rood dik bloed. is dan vrijdag de eerste dag van mijn menstruatie geweest denk jij? groetjes
Deze week staat in het teken van het klaarmaken van je lichaam voor een nieuwe zwangerschap. Je lichaam houdt grote schoonmaak en dat merk je: je bent ongesteld. Je cyclus begint met het doorbreken van een bloeding. Soms wordt deze bloeding voorafgegaan door één tot enkele dagen bruine afscheiding, maar de cyclus begint pas bij het eerste helderrode bloed.
ik zie het staan inderdaad!het is dus een soort schoonmaak die bruine bloeding. wat is je lichaam eigenlijk slim he. bedankt voor de tip voor de site!het lijkt wel een studie dit!
Hahaha... dat kan je er zeker van maken. Ik heb het allemaal bijgehouden: slijmverlies, temperatuur, stand baarmoedermond, ovulatietesten... ppgffff...
oooh jeetje! het is je dan ook al 2 keer gelukt!dus heeft wel gewerkt! nou, ik ga lekker bankhangen! wie weet tot een volgende keer!ik ben een stuk wijzer! Groetjes, mij