vies praatje

Discussion in 'Zwangerschap' started by bar, Jul 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    pff ik had onwijze steken net toen ik zat te plassen.. Maar ik denk probeer of ik dat andere kan.. En dat lukte wel maar na een opstopping liep heet eruit. vond ook nog wat zooi van men grapefruit.. van die vliesjes.. jakkie wat een verhaal.. Maar zullen die kramen van dat geweest zijn?? Of kan het wat anders betekenen?

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Het zou kunnen ,maar ik zit eerder te denken aan een blaasontsteking..
    Even je urine naar de HA brengen en je weet het! Die kan je evt passende medicatie voorschrijven!

3. March

March Lid

Jul 19, 2006
    8
    0
    0
    Ik denk dat de kramp idd daar van kwam. Je bent geen bloed verloren toch?

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Heb ik ook weleens, buiten een evt. zwangerschap om, enorme krampen in mijn buik en dan zit er een soort kurk(kleine drol) en als die eruit is echte dia...bah vies zeg.

Maar is menselijk dus denk dat dat de krampjes waren

5. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Pff oke :)
    Nee ben geen bloed verloren.

En blaasontsteking voelt volgens mij heel anders.. Want dan voel je het ook bij het plassen en dat had ik niet echt.. Pff ik heb echt nog nooit zulke krampen gehad zeg.. Ik lag bijna krom van de pijn maar het was maar een seconde of 10 en dan weer over en zo 3 achter elkaar..

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan zich heel anders uiten dan als je niet zwanger bent.
    Het is niet verkeerd als je je urine weg brengt voor controle, dan weet je het in elk geval zeker!

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    joh echt hoor dat kan zo pijn doen..

Heb het heel vaak gehad..dacht op een gegeven moment dat ik misschien Crohn had.(darmziekte).

Dus geen zorgen maken en je darmen zijn nu toch van streek vanwege zwangerschap..

Britt

8. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hoi hoi, ik heb daar nu ik zwanger ben ook wel last van. Obstipatie heet dat en daar kun je echt onwijs veel krampen van hebben. Goed drinken, zeker met dit weer, en veel voeding eten waar vezels in zitten. ( dan glijdt het beter.... ;) ) Ik probeer minstens twee tot drie liter water per dag te drinken met dit weer. Je blijft er ook nog eens fitter bij als je heel veel drinkt. als je blaasontsteking hebt, dan ruikt je urine ook heel vies. Succ6 ermee he!

9. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb ook steeds kramp... denk zelf dat dit mijn darmen zijn. toen ik dat in het begin van de week heel erg had schrok ik wel... maar heb zelf last van een spastische darm {al zolang ik me kan herinneren] en ik denk dat die darm weer aan het plagen is!

Share This Page