Hey Ik ben 17 en ben aan de pil. Ik slik 'm normaal wel regelmatig maar ik heb een een paar keer pas de volgende morgen ingenomen. (terwijl ik hem normaal 'savonds inneem) Ik heb ook seks gehad, maar hij is niet in me klaargekomen zeg maar.. (voor het zingen de kerk uit ) Zou ik van eventuele voorvocht zwanger kunnen zijn? Ik heb de laatste weken echt superveel honger, het is net alsof het niets helpt dat ik nog eet.. omdat ik steeds of direct weer een hongergevoel heb. Alvast bedankt!
In de bijsluiter staat ook al veel informatie. Er mag maar 12 uur tussen een "vergeten" pil en de volgende in zitten. Dus als je hem eerst in de avond om 23.00 slikte, moest de eerste pil uiterlijk 11.00 in de ochtend geslikt worden. Als je nu elke keer de pil in de ochtend slikt is er niks aan de hand.
nee, zolang je maar nooit meer dan 36 uur tussen 2 pillen in laat komen is er niks aan de hand. het is wel verstandig om in de eerste week als je er 1 vergeten bent om even met een condoom sex te hebben, gewoon voor de zekerheid.
hey, bij de een werkt de pil wel nog en bij de andere vermindert de werking. er zijn genoeg vrouwen die door de pil heen zwanger worden, maar ik heb 7 jaar de pil geslikt en nooit veilige sex gehad met mijn partner en toen ik stopte met de pil heeft het nog 9maand geduurt voordat ik zwanger was. ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken 9 van de 10 keer is er niks aan de hand en als je toch twijfelt gewoon een testje doen. groetjes
40 uur vind ik over het algemeen wel lang, vooral als je echt niet zwanger wil worden zou ik als ik jou was dan toch extra voorzorgsmaatregelen nemen, bijv. met een condoom sex hebben. Nu is dat natuurlijk wat te laat, dus je kan inderdaad zoals kikkert als zei beter een testje doen.