Wie weet dit! Heel graag reacties

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inkie27, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hallo,

Ik heb helaas een miskraam gehad en er werd me verteld dat je ongi daarna op gang komt tussen ongeveer 3 en 6 weken..

Ik ben gaan vloeien met de miskraam op 8okt en op 11okt ben ik het vruchtje verloren. Het is er uit zichzelf afgekomen en bij controle bij de gyn bleek m'n baarmoeder helemaal leeg te zijn.
    Was "netjes" dus..

Nu ben ik afgelopen zaterdag begonnen met bruine afscheiding (3 weken na verliezen van het vruchtje dus). Zondag was het ook bruin, best flink en maandag zat er ook beetje rood op m'n tampon. Vandaag is er al bijna niks meer te zien, beetje lichtbruin maar al bijna weg.

Is dit een normale ongesteldheid?

We hebben met een condoom gevreeën nou ja.. 1 keer voor het zingen jas om zeg maar.... Ik weet dat voorvocht genoeg kan zijn en ik was in de 2 ronde vorige keer zwanger dus best vruchtbaar en na je miskraam schijn je helemáál vruchtbaar te zijn..

Is dit een normale ongi en moet alles weer even op gang komen of zou het tóch een innestel kunnen zijn.. van die ene keer dat we pas op het laatst toch het condoom om deden...

Na het stoppen met de pil had ik een rare ongi.. die begon met rood en de volgende dag bruin en toen 3 dagen niks en daarna zette het door. Misschien dat dit ook wel doorzet maar toch....

Help!

Liefs Inkie

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Sorry, kan je hierbij niet helpen....

Ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Succes en sterkte!

x-je

3. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    volgens mij is het zo dat als je rood bloed en klonters hebt verloren het gewoon een ongesteldheid is

4. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik word altijd 5 weken na een miskraam ongesteld maar dat
    is weer heel wisselend per persoon.En ja je ongie kan ook
    anders dan anders zijn.Persoonlijk heb ik daar overigens geen
    last van gehad.Kan best zijn dat het "op gang" moet komen maar ik weet
    ook van verschillende gyneacologen dat je na een miskraam sneller
    zwanger kan raken dus het zou ook weer een innestelingsbloeding
    wezen.Het blijft voor nu dus weer eventjes afwachten.Het kan
    inprincipe nog alle kanten op.Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik ga er maar niet vanuit.
    M'n (.)(.) doen ook niet zeer. Wél had ik weer die witte puntjes op m'n borsten pas...
    En plas veel maar de vorige keer wist ik zéker dat ik zwanger was, nu denk ik echt van niet hoor.
    En we hebben steeds met condoom gedaan.. alleen 1 keer zijn we zonder begonnen en pas laat dat ding om.. toen dacht ik ineens van oja.. verrek! Dus niet tot hét moment supreme.. maar ja.. schijnbaar is soms voorvocht al genoeg.. En na een miskraam ben je nóg vruchtbaarder ofzoiets?

Jeetje, heb jij zo vaak een mk gehad dan?
    x

6. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Weet ook niet hoe en waarom maar volgens 3 verschillende
    artsen ben je de 1e 3 maanden na een miskraam sneller vruchtbaar.
    Of het echt zo is....geen idee maar dit is me verteld.

Ja ik heb veel miskramen gehad.Ik heb 3 zwangerschappen
    die goed zijn gegaan en 16 die fout zijn gegaan.Weet nu wel waaraan
    het ligt en neem nu medicatie waardoor de kans op een miskraam
    af is genomen van 80-90% tot 20% en dat scheelt enorm.
    Dus we hopen wederom op een wondertje.

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Mijn god hey.. 16 miskramen! :confused:
    De aanhouder wint dus.. pfff... ik heb nu al zoiets van; ik durf niet meer.

Maar wat denk jij... hoe moet ik nu tellen? Vanaf zaterdag toen ik bruinverlies had?

Ik maak me nu ineens overal druk om; ben aan het solliciteren. stel dat ik dan zometeen een niewe baan heb....
    Tja, ik wil natuurlijk heel graag kindjes...

x

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Na een miskraam kan je hele cyclus in de war zijn, je ongi wekenlang wegblijven, maar je kunt ook meteen weer zwanger worden. Volgens mij is daar niet veel met zekerheid op te zeggen nu. Alleen afwachten of je normale cyclus weer snel op gang komt.

Ik heb afgelopen februari een miskraam gehad, daarvoor had ik een cyclus van 29-33 dagen ongeveer.
    Na de miskraam heb ik twee keer na 3 weken een flinke bloeding gehad en daarna was ik opeens weer zwanger. De bevruchting bleek pas 4 weken na de laatste bloeding te zijn geweest!
    Dus mijn cyclus was behoorlijk in de war (nog nooit minder dan 29 dagen tussen 2 ongi's gehad) en ik was al bijna bang dat t nog lang ging duren voor het weer normaal was. Na het stoppen met de pil heb ik nl ook zo'n 3 jaar 'problemen' gehad, voor ik weer regelmatig ongesteld was...

@Nessy, 16 miskramen?! Wat verschrikkelijk moet dat zijn geweest... Gelukkig is er wel een oorzaak gevonden.

Hopelijk is het snel raak voor jullie en blijft t allemaal goed gaan deze keer.

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    maar zou dit nou een menstruatie zijn geweest dan?

Deel Deze Pagina