Hallo Allemaal, Ik heb sinds een paar dagen erg sterk ruikende urine. Het zou kunnen dat ik een lichte blaasontsteking heb. Maar wat ik me af vroeg is, stel dat ik nu zwanger ben zou het in zo'n vroeg stadium al kunnen zijn dat ik ruikende urine heb door zwangerschaps hormonen? alvast bedankt!
Hoi Zwangerschapshormonen hebben geen geur dus kun dat je niet ruiken. Kan zijn dat er bij jou wel het een en ander verandert onder invloed van een zwangerschap, maar als je aan je urine kon ruiken of er hormoon in zat hadden we geen tests meer nodig he? groetjes
Ok daar heb je gelijk in. Misschien dat ik bedoelde of je in de 3e week van een zwangerschap ruikende urine kunt krijgen. Als gevolg van de zwagerschap.
Ik had het ook en ik dacht precies hetzelfde als jou. Bleek dat ik toch een blaasontsteking heb. Ik heb nu nog maar 1 pilletje antibiotica, maar heb er nog last van. Misschien heeft het ook wel met het vele vrijen te maken? Laatse week hebben we niks meer gedaan maar toch, van te voren dus wel. Ook logisch natuurlijk .
Ik denk zelf ook dat ik een lichte blaasontsteking heb. Maar begint al weer wat minder te worden. OP een gegeven moment denk je dat elk steekje een zwangerschapssymptoom is.
ik ga morgen urine inleveren om te testen voor een blaasontsteking. Heb het nu al een weekje dus volgens mij is er iets niet goed. @Djools: Vanaf welke week had je dat?
Ik had dat ook, heel duidelijk. Maar ik denk ook dat het komt omdat je reukvermogen sterk is toegenomen!
weet niet precies meer vanaf welke week ik het echt rook.. wist ook niet dat ik zwanger was maar ik zit nu op 10 weken en ruik t toch zeker al 4 / 5 weken. Maar het klopt dat je nu ook beter ruikt! mijn god wat is dat vervelend.. helaas is er niets wat ik nog lekker vind dus alles ruikt erg misselijk.
Ik herken het, de eerste periode had ik ook erg stinkerde urine. werd er 's ochtends zelfs misselijk van! Bij mij trok het varzelf weg, succes
Ik had het ook hoor toen ik zwanger werd. En niet alleen ikzelf rook het. Het blijkt bij veel meer zwangere vrouwen voor te komen. Maar ong rond de 11e week is het weggetrokken. Maar het kan twee kanten op he, sommige hebben ook sterkgeurende urine met een blaastonsteking. Zelf heb ik het heel vaak (ben 1 van die vrouwen die het dan chronisch lijken te hebben) en nog nooit sterkgeurende urine van een blaasontsteking.
Heeey, Ik heb gisteren mijn urine laten tesen en ik heb dus een blaasontsteking. Voor het eerst in mijn leven......... Heb medicijnen gekregen. DUs hopelijk gaat het snel over.