Ook ik ben zwanger!en ik ben er gister achter gekomen, ben zo blij en gelukkig! Het is mijn eerste kindje. We hebben het gister aan mijn ouders en aan mn schoonouders en zwager en schoonzus verteld. Verder vertel ik het nog tegen niemand. Zoo moeilijk want ik kan het wel van de daken schreeuwen maar ik hou het echt voor me. Is het het beste om met vertellen echt 3 maanden te wachten of kan het ook al iets eerder? Liefs een super gelukkige mom to be
Gefeliciteerd, geniet ervan! Je mag lekker zelf bepalen of je het aan iedereen verteld of niet.. Natuurlijk heb je geen garantie of het goed blijft, maar dat geldt ook na 3 maanden vindt ik. Alleen is de kans iets kleiner..
meid van harte! geniet er lekker van. vertel het wanneer jullie dat zelf willen.de een wacht en de ander doet het meteen.gewoon doen waar jullie je lekker bij voelen.
Gefeliciteerd! Het heeft voordelen en nadelen als je het vroeg verteld... Zo is het voor ieder zijn eigen ding... Ik wacht er nog even mee... sowieso tot de eerste echo en misschien nog wel langer... Er is 1 vriendin die het weet...
Bedankt voor de felicitaties! Ben blij dat ik mijn geluk over mn zwangerschap ook hier lekker kan uiten. Ik vind het zelf ook het beste nog te wachten tot ik een week of 8 a 9 ben. Kan ook niet wachten tot ik de eerste kleertjes en frutseltjes voor de baby kan gaan kopen maar ook daar wacht ik nog eventjes mee. Blijf vooral reageren vind het hardstikke leuk om te lezen! Liefs