Blaasontsteking gevoel?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by SuuuS, Nov 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Ik heb nu al dik een week het gevoel van een 'blaasontsteking/ei' in mn onderbuik... link/rechts/midden
    Geen blaasontsteking, dat sowieso en mn ei is vorige week geweest.... maar wat is het dan?!

2. heb je je urine al op een blaasontsteking laten controleren dan?

3. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    morgen.... maar plassen doet geen pijn... en plas ook geen bloed...

Heb al eerder blaasontsteking gehad, en dat voelde heel anders :rolleyes:

4. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi

Ik heb dit vaak na mijn eisprong tot mijn ongi.

groetjes

5. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Oooh, oke... dan zal ik dat ook wel hebben ;)

6. Anita78

Anita78 Lid

Jul 21, 2008
    24
    0
    0
    secretaresse
    Ik had vorige week het idee dat ik blaasontsteking had. Een pijnlijk gevoel bij het plassen, veel moeten plassen. Wilde naar mn huisarts vandaag voor controleren, maar gister werd het minder en vandaag geen pijnlijk gevoel meer, maar wel een positieve zwangerschapstest!

7. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Ik had dat ook, bleek een blaasontsteking te zijn en 1 week later een positieve zwangerschapstest:)
    Kan dus allebei:)

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

een week voor mijn nod had ik ook het idee dat ik blaasontsteking zou krijgen. had pijn onder in mijn rug links en druk op mijn blaas. Had al eeder een blaasontsteking gehad dus weet wel hoe het voelt..

Maar was dus geen blaasonsteking maar ben dus zwanger :)

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

Jun 23, 2008
    505
    0
    0
    Thanks voor jullie berichten!
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!:D

Maar ben gister naar de huisarts geweest, urine laten checken, en toch echt een blaasontsteking.... ik had hele andere ervaringen met een blaasontsteking (veel plassen, kleine plasjes, pijn bij plassen en wat bloed plassen) maar ik had alleen druk op mn buik. Maar de dokter zei 'duidelijker kan het niet' blaasontsteking dus... heb het zelf niet gezien dat het zo duidelijk was, maar ik vertrouw maar op mn arts :rolleyes:..... ;) genieten jullie maar lekker van jullie zwangerschap!

Share This Page