Goedemorgen Meiden, Na heel veel onzekere berichtjes van mij met testen en lichte streepjes heb ik vanmorgen 1 dag voor mijn NOD weer een test gedaan ( uiteraard) en hier verscheen binnen 1 minuut een lichte maar duidelijke streep , ik kan het nog niet geloven en ga er zeker nog 10 doen aankomende week maar het blijkt toch echt zo te zijn, WOW! Raak in de 1e ronde....Zo blij....! Ik hou jullie nog even op de hoogte als ik maandag een digitale test heb gedaan! Veel liefs Jojo
van harte gefeliciteerd! En ik ken t hoor ik heb ook alle testen die ik nog had opgemaakt (ik had zo een pakket van sensitest) ik geloof dat ik er wel een stuk of 15 heb gedaan haha
Wat super voor je en dat in ronde 1! Gefeliciteerd geniet ervan! Ik kan over 5 dagen testen dus hoop dat t bij mij ook raak is en anders gaan we ronde 3 in.
Ook hier gefeliciteerd meissie! Ben zo blij voor je! Heb je een foto? Wil DE test wel ff zien natuurlijk! En genieten he!
JOEPIE ik mag er ook bij op dit forum! Heb vanmorgen positief getest! Ben zo blij maar nog zo onwerkelijk, het is ook pas 4 weekjes maar ik probeer er toch heel positief tegenaan te kijken. Ik voel me wel heel erg moe met vlagen, vooral smiddags en na het eten, en savonds zit ik om 9 uur rechtop te slapen op de bank! Soms een beetje misselijk en mijn borsten zijn wat gevoelig, oh en last van mijn onderrug, ook niet de hele dag maar af en toe komt het opzetten! Maar ben vooral heel erg blij en de kwaaltjes horen erbij! Moet ik eigenlijk nu al de VK gaan bellen of eerst de huisarts? Liefs een HELE BLIJE JOJO
hoi meid... van harte meid en wat een geweldig nieuws. je zou de vk kunnen bellen voor alvast een afspraak. ik had die met 7 weken geloof ik en met 9 weken had ik me eerste echo... maar je kan ook nog even wachten maar ik vond het wel leuk om die datum te weten. heb je nog wat om naar uit te kijken. ik wens je een hele goede zwangerschap meid... en genieten!
Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties! Ja ik ga eerst is een foto proberen te maken, we hebben echt een rotcamera, anders ga ik er wel ergens 1 lenen..! Jullie horen van me... Liefs Jojo
Gefeliciteerd! Fijn dat je duidelijkheid hebt én dat het een positieve test is! Geniet er lekker van meis!