Hoi ik ben wendy 24 jaar. Ben sins 8 weken ook in verwachting is allemaal nog steets heel onwerkelijk.. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog een klein beetje angstig ben geen idee waarom maar ben het gewoon.. Hoop dat ik met een van jullie er lekker over kan kletsen en onse gevoelens kan delen..
Hoi Angelique bedankt,jij ook natuurlijk Leuk dat je gereageerd heb.. Hoe is het met jouw en de kleine in je buikie? Jij bent gelukkig door die nare weken heen nou jaa ik vind het nare! Met mij gaat die prima ben niet misselijk enzo alleen erg humeurig en erg moe.. Groetjes wendy
hey wendy, Met mij prima en met het kleintje ook wel denk ik.. afgelopen dinsdag het hartje gehoord. Haha ja en gelukkig door de nare weken heen, sinds week 13 voel ik me wel redelijk, zo nu en dan nog misselijk maar gelukkig niet zo vaak als in de eerste weken.. Wees bij dat je niet misselijk ben (ff afkloppen,je weet maar nooit kan nog komen)ja humeurig en moe hoort er ook bij,heb ik nu ook nog steeds zijn me vriendje en me collega's erg bij mee Groetjes liek
Heb je echo fotoos gezien wat leuk was vast een mooi moment ! Ik kan pas 3 dec voor de eerste echo dus moet nog even geduld hebben en ooh duurt zo lang.. Gelukkig kan ik naar me werk voor een beetje afleiding want vind het allemaal nog zo eng komt vast doordat ik het hartje nog niet gehoord heb.. Maar wat vervelend voor jouw dat je zo misselijk geweest bent,ergens ben ik er blij mee maar ook weer niet hoor want is wel een teken dat je zwanger bent lijkt mij.. Gr wendy
hey wendy, wij zijn even oud, wat leuk! ik ben er gisteren pas achter gekomen dat ik zwanger ben, maar wat voelt dat bijzonder. van harte gefeliciteerd en geniet ervan
Bedankt allemaal voor jullie reactie.. Voor diegene die zwanger is van harte en voor de gene die bezig is succes,ik ga voor jullie duimen dat het maar snel zo mag zijn.. Gr wendy