1e ronde raak Nog steeds heel onwerkelijk. Net verteld tegen de opa's en oma's... Volgens mij beseffen hun het meer dan wij
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger, bij ons in de 2e ronde dus allebei heel vlot! Wij hebben het ook vanmorgen verteld aan de opa's en oma's! Spannend allemaal he meid hier beseffen wij het ook nog niet echt....
van harte gefeliciteerd! ik kwam er gisteren achter, ben ook zooooo blij! wat fijn he zo'n forum kunnen we lekker allemaal samen zwangeren heeft onze omgeving misschien minder last van ons haha
Gefeliciteerd! Ik ben er ook net achter dan wij (ook na de eerste ronde) weer zwanger zijn. Gek is dat he? Je verwacht het dan toch nog niet. Ik hoop dat je niet zo veel last krijgt van de bekende kwaaltje! Misselijk enzo... Heel veel geluk!
gefeliciteerd. ben vandaag naar de verloskundige geweest. en heeft ze ook een echo gedaan. natuurlijk nog niet veel te zien maar wel het hartje wat klopt! vond het echt super om te zien kreeg er de tranen van in mijn ogen haha.. me vriend was er ook helemaal stil van! groetjes.. en geniet van je zwangerschap
Hoi allemaal, ik moet dit even kwijt, ik was 5 dagen over tijd en heb toch maar een testje gedaan, waarom zeg ik toch maar, ik durfde het namelijk niet omdat ik weer bang was voor een teleurstelling.... En wat denk je? ZWANGER! Eindelijk... Het is nog maar 5 weekjes, maar we hebben 2 december onze eerste echo, spannend allemaal... Nu hopen dat het goed blijft gaan. Liefs, Muisje
Hallo! Gefeliciteerd! Ik zit in hetzelfde schuitje... Ik heb vorige week een test gedaan en gisteren voor alle zekerheid nog één en ik ben zwanger! Ook van mijn eerste kindje. Ik ga zometeen naar de huisarts.. Spannend allemaal! Ik ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat.
Ik ben net bij de huisarts geweest en ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger! Zij gaf aan dat ik rond week 8 a 9 de eerste afspraak bij de verloskundige zal hebben. Spannend allemaal.... Wel erg leuk! We houden het nog even geheim voor beide ouders tot dat we wat verder zijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, want zo voel ik me nu ook. :-D Ik wens iedereen een prettige en voorspoedige zwangerschap toe!