Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Girlpowertje18, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlpowertje18

18 nov 2008
    15
    0
    0
    Hoi iedereen..

ik ben meisje van 18 jaar..
    ongeveer een jaar geleden vergat ik de pil wel eens te slikken, of nam ik deze later in.
    Sinds alweer een paar maanden heb ik een vriend. en slik de pil nu wel gewoon elke dag..

Ik krijg het gevoel dat ik zwanger ben. Heb het er ook met mijn vriend over gehad.
    Weekje geleden moest ik eigelijk ongesteld worden, maar heb doorgeslikt.

Ik heb nu wel pijnlijke borsten, nu ietsje minder, pijn in mijn buik soms.
    Soms draaierig, soms misselijk.
    Daarnet moest ik naar de wc, was mijn plas beetje roze, of zat er wat roze door.
    En als ik plas, en klaar ben heb ik in me onderbuik soort kramp of pijnkram. weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
    Ik weet niet wat ik moet denken of wat ik moet doen.

ik hoop snel iets te horen..
    alvast bedankt!

2. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi..

je zou inderdaad wel zwanger kunnen zijn.. maar aangezien je aan de pil bent en die regelmatig slikt.. lijk je me meer schijnzwanger.. soms als je
    er bang voor bent.. dan krijg je inene een boel symptomen zonder dat je t bent.. omdat je zelf je hormonen in de war brengt.. door de angst..

Toch adviseer ik je menstruatie af te wachten en anders even erna een test te doen als ie uitblijft.. en een maand later er nog 1 te doen.. dan weet je het zeker.. en als je er erg mee zit ff langs de huisarts..

zou zowieso geen predictor kopen.. die slaat af.. als je teveel urine gebruikt.. ( is vele vrienden overkomen ) en geen etos eigenmerk test te gebruiken die zij me dat ik niet zwanger was.. 2x zelfs terwijl ik het wel was.. Predictor zou ik nemen en dan de 2 test zo heb je er 1 extra..

Het kan zijn dat je de eerste keer ongesteld word nog.. dan ben ik bij mijn dochter ook geworden.. omdat ik pas vijf dgn zwanger was toen.. was wel 5 dgn overtijd.. en een maand later voor de zekerheid nog getest en wel zwanger..

Als je testen hebt gedaan.. je toch menstrueert maar je toch zo blijft voelen. zou ik nog een keer langs de huisarts gaan.. zodat ie een zwangerschaps test via bloed kan testen.. en anders uit kan zoeken waarom je wel symptomen hebt.. je hoeft niet zwanger te zijn.. maar het zou altijd kunnen als je de pil vergeten bent.. als je m niet vergeten bent is de kans klein.. maar nooit onmogenlijk..

Sterkte...

3. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    Hoi,

Ik zou idd ook nog even afwachten of je volgende menstruatie komt. Of bij aanhoudende klachten ff langs de HA. Misschien zijn de klachten van de pil, je krijgt tenslotte hormonen toegediend, maar misschien heb je een lichte blaasontsteking? Vervelend afwachten, maar sterkte!

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik denk dat de klachten die je beschrijft misschien wel de oorzaak zijn van een blaasontsteking.
    Misschien even naar de HA om dit te laten testen. Is zo gebeurd en geeft je misschien wat meer zekerheid, als het idd een blaasontsteking zou zijn.

Deel Deze Pagina