Wat is jouw persoonlijke verhaal?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door dochter2009, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Lieve meiden, ik vind het zo leuk om te lezen dat jullie allemaal zwanger zijn. ik ben erg benieuwd naar een stukje persoonlijk verhaal. hoe lang jullie hebben geklust, wat ging er mis en wat ging er goed? etc... Allemaal van harte! Liefs Dina

2. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Wij zijn gestopt met de pil halfweg juni

Ik heb 2x cyclus gehad van 28 dagen, 1tje van 46 dagen waarbij we enorme hoop hadden maar helaas.
    Dus deze keer had ik niet veel moed, ik dacht bij mezelf mijn cyclus is toch in de war dus we hopen nog niet.
    Ik zei tegen mijn ventje, als het niets is tegen zaterdag ga ik toch testen dan weet ik het zeker.
    Enfin, ik kon dus niet meer wachten eerlijk gezegd, ik ging toch de donderdag naar apotheek om testje en testte positief.
    Niets gezegd tegen mijn ventje, hij s'avonds thuisgekomen van zijn werk lag er een kadootje klaar voor hem
    Ik had een slabbetje en fopspeen ingepakt met "papa is the best" en daarbij mijn positieve zwangerschapstest.

We weten het nu al 2 weken (juist vandaag!) en het begint echt moeilijk te worden om het nog te verzwijgen.
    Maandag 15 december hebben we de eerste echo

3. breezermys

7 okt 2008
    65
    0
    0
    instructrice/amazone
    lochem
    augustus heb ik voor het laatst de pil geslikt, heb toen 1x een hele hevige menstruatie gehad en die maand erna in oktober had ik gelukkig al een positieve zwangerschapstest.
    Maandag de eerste echo gehad (gelukkig hartactie) dus we kunnen ons geluk niet op
    helemaal omdat dit nummertje vier is en die maakt ons helemaal compleet!

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    wauw thomie, wat een mooi verhaal zeg. echt speciaal. erg spannend je eerste echo hihi ik hoop voor je dat alles supergoed gaat en dat je heen hele fijne zwangerschap hebt! ennuh, als je een foto in je album doet van je echo, let me know:) hihi ben benieuwd.

hai breezermys wauw nummertje 4! hihi leuk hoor. ik heb zelf ook 2 zusjes en een broertje. erg leuk met zoveel kinderen opgroeien. vooral nu we ouder zijn doen we veel leuke dingen met elkaar. dus je zet iets gezelligs op de wereld:) hihi ik wens je een hele fijne zwangerschap. geniet ervan!

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames dit is echt alleen een felicitatietopic.

Je zou zo'n topic kunnen openen onder zwanger bijvoorbeeld.

Deze gaat dicht.

Kwebbel

Deel Deze Pagina