zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dieseltsje, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    Hallo meiden.. ik had maandag ongie moeten worden maar dat werd ik dus niet.. ik had zondag al een test gedaan maar die was negatief.. (wel een dag te vroeg getest) nu voel ik me de hele week al wat raar dus heb ik vandaag bij de kruidvat een zwangerschaptest gehaald en die was positief.. ik kreeg een dikke plus in beeld. Moet ik nu voor de zekerheid nog een test doen of kan ik gelijk naar de huisarts gaan?

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Neehoor meid,

Je bent hartstikke zwanger :) Gefeliciteerd.
    Natuurlijk kan je gewoon voor de leuk nog een test doen, maar je kan morgen gewoon je ha bellen.

Geniet er lekker van joh, hoeveelste ronde?

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    hallo...

Ik hoor allemaal vreemde verhalen over de kruidvat testen.
    Ik zou nog een testje doen voor de zekerheid en als je zeker bent, kun je de verloskundige bellen.
    Hoef je niet langs de huisarts!
    Maarre ieder geval gefeliciteerd, want gaan er vanuit dat het gewoon raak is he?!

4. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    nou dan ben je hartstikke zwanger hoor! gefeliciteerd!

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja de ovutesten van kruidvat geven vaak vals posi aan, maar over de zw testen is iedereen wel te spreken

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hoi meid het klinkt gewoon alsof je zwanger bent! Gefeliciteerd! Als je nog een testje hebt liggen zou ik die ook gewoon nog doen en anders gewoon lekker de HA bellen. Geniet ervan!

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    o ok kweb...
    vind het ook allemaal zo vreemd al dat gedoe met die testen... Wie heeft ze in godsnaam uitgevonden, worden er alleen maar meer onzeker van....

8. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    oeee zou het echt? jeetje..
    @kweb.. dit was mn eerste ronde en ik zat al te denken dat ik aan het ontpillen was. o dit had ik nooit verwacht! bedant voor de antwoorden:D

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @dieseltje...WAUW de 1e ronde pas....wat onwijs leuk zeg...nou meid gefeliciteerd :)

@september...ja erg he al dat gedoen....gewoon "geen bloed is een baby in je buik":)

10. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    haha, ja dat is zeker...
    Maarja heb je eerst dat ontpillen, waardoor het uit kan blijven...
    Dan die ovu. testen die je laten twijfelen...
    pppff.... wat een stress...
    Onee, dat werkt ook weer negatief op je cyclus en je eventuele vrucht... jeetje... gek van te worden!

11. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    wauw...1e ronde super joh gefeliciteed!
    geeft mij ook weer wat hoop, ook al voel ik helemaal niks....nog 1,5 week wachten pff

12. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    ik voelde ook pas sinds dinsdag wat hoor.. had al wel een week last van mn darmen.. maar ik vond het vreemd dat ik het vandaag zo warm had.. en aangezien ik een echte koukleum ben vertrouwde ik het niet helemaal.. en dan krijg je zoiets.. we beseffen het allebei nog niet :D

13. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    meid van harte geniet ervan.

k heb vandaag ook weer een test gedaan met die van kruidvat, eerst kwam er een lichte + in te staan dus had k een beetje hoop, maar nu is die helemaal verdwenen :cry: :cry: en heb het maar weggegooid.

maar me boobs blijven zeer doen, soms is het echt ff auw.
    en licht ongie krampen en opgezette buik.

vrijdag is me nod.

gr kreeft

14. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    dan heb ik wel hoop....kan al 2 dgn moeilijk/bijna niet naar de wc.....hahaha en heb iedere avond rond 22uur hoofdpijn.....als ik sochtends wakker wordt is he weg...zo naar....en moet dan nog zo lang

15. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ja klopt, zelf heb ik ervaring mee!
    Ik was 2 weken overtijd en teste steeds met kruitvat eigen merk en elke keer negatief :( Tot mijn man een andere test mee had genomen en die was positief!

Liefs

Deel Deze Pagina