We kunnen het allebei nog niet echt bevatten, maar we zijn wer zwanger. Afgelopen juli hebben we een miskraam gehad met 9 weken. Dit hoorde we pas bij de 11 weken echo en was zo verschrikkelijk.1 Nu weten we sinds afgelopen maandag dat ik wederom zwanger ben en ik juli ben uitgerekend. We hopen natuurlijk dat alles nu goed blijft gaan. 5 dec gelukkig al de eerste echo. Tot die tijd hoop ik te kunnen genieten, maar ik vind het zo moeilijk. Groetjes
Gefeliciteerd. ik hoop dat jullie evengoed nog een beetje kunnen genieten van jullie zwangerschap na dit verlies.
Van harte gefeliciteerd. Erg spannende tijd inderdaad. Vorig jaar hebben wij precies hetzelfde meegemaakt. Ook een miskraam met 9 weken en we kwamen er pas achter bij 13 weken, toen verlos geen hartje kon horen. Nu inmiddels hoogzwanger, 11 november uitgerekend..zit te wachten op de bevalling en al wat komen gaat. Dus houd moed!
Lieve Fedi, Ik had jullie al gefeliciteerd. We gaan er gewoon vanuit dat het nu goed gaat. Blijf positief! Het is gelukkig snel 5 december en dan krijgen jullie je sintcadeau te horen. Ps: nu even voor ons duimen he?!?! x je schoonzus