Lieve verloskundigen, Even een vraagje... Ik zit 1 dag voor mijn NOD, moet vandaag dus eigenlijk ongesteld worden, maar... nu had ik bij mijn zwangerschapstest 2 en 1 dag voor mn NOD een hele lichte tweede streep. op de foto kan je het net aan zien, in het echt iets beter. Ben ik nu zwanger? Ik heb diverse klachten: - bij vlagen misselijk en het gevoel dat ik alles er in 1 keer uit kan gooien - ik heb 3 dagen voor mn ovulatie tot en met 2 dagen na (totaal 5 dagen) mn ovulatie, mijn eisprong zeker gevoeld. van rechts. nu heb ik vanaf toen een blijvend zeurend gevoel in mn rechteronderbuik wat uitstraald naar mijn lies. soms krampt het wat , soms zeurt het. - de moeheid lijkt wel toegenomen - mn eetlust is minimaal de afgelopen dagen - mn borsten zijn nog niet gevoelig, had vandaag een steek in mn borst - ik heb het alsmaar koud - vanmorgen toen ik wakker werd had ik ongeveer een minuut vreselijke kramp in mn buik, het leek of ik ongesteld moest worden, maar tot nu toe niks. allemaal klachten en een vaag tweede streepje... ik ben nu iets meer dan een maand gestopt met de pil. Zijn dit DE klachten of kan het ook echt zijn van ontpillen etc. Liefs Dina
Hoi dina, Dit kunnen inderdaad ook nog klahcten van het ontpillen zijn en van de naderende menstruatie. wacht nog een paar daagjes en doe dan nogmaals een test. Dan weet je waarschijnlijk meer. Imke