Extreem moe en bijna flauwvallen...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gezond, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik was donderdagavond al heel moe... maar ja... dat heb ik al vaker... lekker vroeg mijn bed in!

Vrijdagmorgen stond op de planning om de laatste raamschilderingen erop te zetten in de school van Amber samen met nog een mama... Dus ik daar vol goede moed naar toe...
    Kom ik op school aan (nog geen 2 minuten lopen) en ik ben heeeeeeeelemaal buiten adem... krijg het enorm warm... licht misselijk... licht in mijn hoofd en zit zo tegen flauwvallen aan...
    Even gezeten en ik dacht: Hmmm gaat wel weer!

Maaar toen ik de spullen wilde pakken gebeurde het weer... Dus ik weer snel zitten... De concièrge kwam aan met een droog beschuitje waar ik snel om gevraagd had en een kop koffie.... Even weer bijkomen en toen ben ik maar langzaam naar de bewuste ramen gelopen... Is nog geen 25 meter denk ik... Maaar ooooh weer zo moe... Dus weer even uitrusten..
    De andere mama had mijn spulletjes al meegenomen...

Heb de schilderingen wel kunnen afmaken, maar ik heb het de heeeeeeele dag gehad... Meteen.. bij het minste of geringste doodmoe!

Ik ben nog maar 24 weken.... maar goed... wel verkouden erbij....
    Ik ken dit absoluut niet....

Is dit gewoon totaal onschuldig of moet ik toch ergens rekening meehouden of naar laat kijken?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je hebt fases in de zwangerschap waarin je enorm moe kunt zijn, in combinatie met een lage bloeddruk, die is in deze fase van de zwangerschap op zijn laagst, kun je duizelig zijn en tegen flauw vallen aanzitten. Zeker als je ook een beetje ziek bent. Geef toe aan de moeheid, eet gezond en rust veel uit. Je zult merken dat het snel weer beter gaat. Eet ook regelmatig over de dag verspreid, dan voel je je ook beter.

Mirjam

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel Mirjam!

Deel Deze Pagina