Mijn tepels waren eerst veel donkerder en groter geworden, en nu vandaag zijn ze ineens weer helemaal normaal.. Nu heb ik wel een beetje rare tepels, want ik heb 3 keer een borstverkleining gehad, maar ik vind dit toch wel heel raar en vooral ook eng. Het is toch normaal dat je tepels gedurende de hele zwangerschap donkerder en groter blijven? Dus dat ze nu weer normaal zijn, is dat dan een slecht teken?
Van die tepels weet ik niet, maar misschien heb je hier iets aan. Mijn borsten waren eerst naar cup E gegaan. Om vervolgens zo'n met 25 weken zwangerschap, een aantal weken terug te zakken naar zeker een cup kleiner. Ik dacht ook even van; Huh?! Dacht dat mijn lichaam zich ging vergissen. Maar nu zijn ze toch weer in omvang toegenomen. Misschien onder invloed van hormonen kan het wisselen, denk ik...
Oh das ook vreemd Dot... En zogelukkig, misschien is groter ook niet zo goed omschreven. Ze zijn eerder harder zeg maar, normaal door die operaties heb ik eigenlijk nooit harde tepels, en nu had ik dat eigenlijk continu. Maar nu dus niet meer, en ze zijn dus ook weer lichter van kleur. Vind het zo raar. Zit te twijfelen of ik de VK moet bellen, of dat dat onzinnig zou zijn...
Is denk ik niet nodig, je leest vaak dat de tepel(hof) pas donkerer wordt aan het eind van de zwangerschap. Ik had de eerste weken al heel zere en harde en grotere borsten, heb gelijk een meegroeibh gekocht van 2 maten groter! Dat is nu gelukkig al weer minder, ben daar alleen maar blij om, want alleen als je er al naar keek zat ik aan het plafond!