Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,

Ben eind aug. gestopt met de pil. Heb 9 okt. mijn laatste menstruatie gehad van 3 dagen, wat erg weinig is. Normaal had ik altijd 5 dagen en nu had ik geen tampon nodig. Daarna tot vandaag heb ik geen menstruatie meer gehad. Ook helemaal geen idee gehad of ik een eisprong heb gehad. Wel wekelijks last van allerlei steekjes/krampjes in mijn buik en af en toe wat bruinig/donker slijm. Vandaag zit ik al op dag 57 van mijn cyclus en ik dacht het echt vandaag te worden(ongi). Sinds gisteren erg sjagrijnig. het enige waar ik dus geen last van heb gehad tot nu toe is iets met mijn borsten. Helemaal geen pijn of wat dan ook...

Vandaag nog maar eens een test gedaan en ik heb het idee een heeeeeel licht, maar dan ook heeeel licht streepje te zien... of zou het iets van schaduw kunnen zijn? Ik moet namelijk wel echt ergens bij het licht gaan staan om het te kunnen zien... wie o wie kan mij ff moed inspreken of is het verstandig zo nog een digitale test te doen?

Hoop z.s.m. op een antwoord!

Liefs, een ongeduldig meisje haha

2. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    laat maar eens een foto zien, of scan je um in. dan kunnen we het zien. Digi test kan je ook doen maar zou even wachten het schijn dat je daar meer hcg voor nodig heb.

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    dan was je laatste ongesteldheid nog van het stoppen vd pil denk ik en is je echte menstruatie nog niet op gang gekomen. Doe voor de zekerheid een (digitale) test en doe dat morgen met ochtendurine. dan heb je misschien wat meer zekerheid. Je kan eventueel foto's vd testen in je album zetten, kijken we mee. Suc6 meid!

4. mammamia

Ik ben dus aan het proberen om een foto van mijn zwangerschapstest te maken... maar ik krijg em er heel slecht op en daar is het streepje dan ook te dun voor om hem denk ik goed op de foto te krijgen haha...!

5. mammamia

Oke, ga ik morgenochtend nog even een digitale test doen... dan weet ik het (bijna) zeker. Zucht, wat een toestand. Had echt gedacht vandaag ongesteld te worden. Af en toe wat bruinig slijm/afscheiding maar geen helderrood:S Dus of ik word liever zo snel mogelijk gewoon ongi, of ik hoop natuurlijk zwanger te zijn. Vorige week dinsdag ook een test gedaan maar daar zag ik helemaal niks en nu dus wel een heel licht streepje:S

6. mammamia

Maar ik zie dus een horizontale streep heel duidelijk en het verticale streepje echt heeeeeel licht. weet niet eens of het wel echt is, daarom is het ook zo dubbel:S

7. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ mammamia,
    Ja dat is ook rot maar het lijkt toch op ontpillen en dat is heel erg shit!
    Kijk eens in mij album daar zijn allemaal indroogstreepjes op te zien. Ik maak gebruik van een scanner en die doet het beter dan een foto toestel

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    een streep is een streep, dus ook een lichte streep telt bij een zw test. Maar een schaduw lijntje niet, dan lijkt het in het felle licht musschien in de verte op een streepje, maar hij moet echt licht (gekleurd) zijn of even donker. Als je nog een test in huis heb gewoon morgenochtend nog 1 doen! spannend hoor!

9. mammamia

Jah ik ga er zelf ook wel een beetje vanuit dat het met ontpillen te maken heeft. Hoop alleen niet dat het te lang duurt. Maar omdat ik op mijn vorige testen helemaal niks zag en nu dat hele vage dunne streepje zie, raak ik weer in de war haha...

10. mammamia

Het zal wel een schaduw streepje zijn geweest, maar doe voor de zekerheid morgenochtend nog een digitale test, dan ben ik ook al uren niet meer naar de w.c. geweest en dan moet het wel een duidelijk antwoord kunnen geven... ben gewoon in de war omdat mijn cyclus nu al 57 dagen duurt en normaal had ik altijd regelmatig, maar jah die stomme hormonen he:S Had de dokter al gebeld en die zei dat als het nog 2 maanden duurde dan mocht ik eens langskomen... maar het irritante is dus dat ik bijna elke week wel denk van: nu gaat het komen, maar dan uiteindelijk dus niks he:S

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Succes meid! Ik ben benieuwd... :)

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Ik weet wel hoe jij je voelt. Wacht gewoon morgen af wie weet krijg je nog een verassing.
    groetjes slaapzak

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    en heb je getest?
    ben wel nieuwsgierig en hoop het natuurlijk voor je

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    En en en?

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Jah en en ?

16. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ?
    groetjes slaapzak

17. mammamia

Hallo dames,
    Nee, ik heb niet meer getest! Bang voor een teleurstelling denk ik...
    Als ik volgende week woensdag nog niet ongi ben ga ik het gewoon nog een keertje proberen en anders ligt het gewoon allemaal aan het ontpillen en kijk ik in het nieuwe jaar wel weer hoe nu verder... moet er ook niet teveel mee bezig zijn, hoe moeilijk ik dat ook vindt! Rustig aan, ben ook nog maar paar maandjes gestopt met de pil dus we zien het allemaal wel!

Bedankt voor de belangstelling en voor de meiden die ook bezig zijn om zwanger te worden: SUCCES en voor de dames die zwanger zijn: GEFELICITEERD!

Groetjes, X

18. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ooh oke begrijpelijk.
    Maar waar koop jij je geduld?
    Ik kan dat soort nergens vinden haha.
    Ook toen wij in de 1 paar rondes waren kon ik niet wachten om te testen maar ik moet wel bekennen ik hou van een spanning. Dat vind ik wel leuk. en neem de teleurstelling maar aan.

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    als je volgende wk woe je nod hebt was je er idd ook wel erg vroeg bij. Ben wel heel benieuwd nu! succes met wachten. wij mogen pas wk later testen.... pfff vind t nu al lastig! je gaat je ook helemaal focussen op allerlei pijntjes, steekjes enz enz, vorige mnd voelde ik ook van alles, dus probeer daar niet meer op af te gaan nu in ronde 2, we zien het wel!

20. mammamia

Haha, nou mijn geduld wordt ook behoorlijk op de proef gesteld hoor:S
    Ik heb afgelopen 2 maanden al een aantal testen gedaan en waren tot nu toe allemaal negatief en het is natuurlijk ook niet goedkoop zo'n test. Heb er nu nog 2 in de kas liggen, dus erg verleidelijk maar nee, vindt het zonde, weet bijna voor 99% zeker dat ik gewoon niet zwanger ben helaas...

Deel Deze Pagina