Vraagje -menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sha29, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi iedereen,

Nou ik ben altijd regelmatig geweest ergens in mei of juni ben ik gstopt met de pil, en altijd 5 dagen lang..
    maar sinds sep maar 1 of anderhalve dag..
    nou ben eergister ongi geworden en is weer klaar..
    heeft iemand ervaring hiermee...en kan ik zwanger raken?

2. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi Sha,

Ben je echt maar 1,5 dag ongi? Want dat is heel weinig hoor. Ik geloof dat een dag of drie wel minimum is...

groetjes

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Sha29 ik kan je helaas niet helpen zit namelijk met hetzelfde probleem, alleen ik heb dit pas deze ronde.
    Ik heb nu 3 rondes een normale menstruatie gehad! 5 dagen lang en deze ronde is het heel licht :(
    Bijv. als ik me tampon eruit haal is die maar voor helft rood en normaal was ie doorweekt sorry voor de details, maar vroeg me ook af hoe dit kan?

4. i04

i04 Lid

Nov 7, 2008
    22
    0
    0
    Dat is inderdaad erg kort zeg.
    Ik zou eens verder gaan, naar je huisarts ofzo.
    Vooral omdat je dit nu een aantal keer hebt gehad.
    Hij kan je vraag vast en zeker beantwoorden.
    suc6.
    Groetjes Ine

5. Vlinder23

Vlinder23 Lid

Nov 30, 2008
    9
    0
    0
    Leeuwarden
    Is idd kort. Ik ben altijd regelmatig ongesteld geweest. Nu ben ik sinds ik gestopt ben onregelmatig ongesteld, maar wel vijf dagen... Ik weet ook niet of dit echt normaal is. Misschien idd een keer bij de huisarts navragen of dit vaker voorkomt.

succes!

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoe lang is normaal je cyclus? Mss heb je wel een innestelbloedinkje gehad... was het echt helder rood of eerder een beetj bruin/roze verlies?

mss toch ff een testje ertegen aan gooien

7. Danna

Danna Lid

Nov 24, 2008
    74
    0
    0
    Was deze keer ook 1.5dag en dan alleen beetje bruin.
    Denk 1keer ofzo is niet erg maar jij heb het best lang ff een testje doen voor de zekerheid en anders ff langs de huisarts.

8. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi

bedankt voor jullie reacties :D

ik heb al verschillende keren testen gedaan ,allemaal negatief!
    en had 10nov een inwendig echo gehad,waarop niks bijzonders te zien was..
    heb gewoon weinig menstruatie ..... van 5 dagen naar anderhalve dag.

ik denk wel dat ik weet hoe dit komt,
    ik heb in sept een 2x een MAP (morningafterpil) ingenomen dit omdat ik zo ziek was d8 ik als ik niet gezond ben mn kind ook niet..
    sindsien heb ik zo een spijt ervan en is mn hele cyclus in de war....
    heb ik nu geen ei meer? ben ik het kwijt?
    iemand ervaring hiermee?
    :rolleyes:

9. Loe

Loe Niet meer actief

Hai Sha, hier EXACT hetzelfde. Juli gestopt met de pil, vroeger vier-vijf dagen ongesteld, nu maar 1.5 dag en ook weinig ook. Een enkele keer een uurtje dat ik zeg, ja, daar lijkt het op. Verder niks. Ben nu onder behandeling bij gyn, die zei er niks van, moest progesteronwaarde laten meten, was laag, maar wel goed genoeg zei hij. Ik vraag het me af. Heb het nagevraagd bij een andere gyn (van een goede kliniek). Die zei laag progesteron geeft niet zoveel, als je maar een luteale fase hebt van 12-14 dagen. Dus mijn advies aan je is:
    - ga temperaturen
    - doe ovulatietesten
    - en kijk of je na een pos ovulatietest pas na 12-14 dagen (dat kleine beetje) ongesteld wordt.
    Ik heb dus echt exact hetzelfde.

Ga eind december naar een fertiliteitsarts, ik hou je wel op de hoogte. Als ik je niet meer zo snel kan vinden hier op het forum, moet je me maar even pb-en.

Groetjes!

Share This Page