Ik ben eind januari bevallen, in juni met de pil gestopt, 4 maanden "serieus" aan het klussen Van onze eerste was ik de eerste ronde meteen zwanger!
Bij mij in ronde 1 raak. En het gaat echt super. Ik geloof dus ook niet in die hele rompslomp rond het ontpillen. 8 jaar aan de pil geweest, niet onderbroken geweest. Met de pil gestopt 1 ontrekkingsbloeding en daarna gelijk zwanger. Maar ik besef wel dat ik van geluk mag spreken als ik hier zo verder lees
Ja tuurlijk komt het best nog wel vaak voor. Maar toen ik hier kwam met mijn kwaaltjes en dingen die ik voelde, zei er echt niemand tegen mij (van het forum) je kan zwanger zijn........nee, dat was gewoon het ontpillen. Dus niet
ik heb geen last van ontpillen gehad hoor ben ook pas gestopt het enigste waar ik geen last meer heb sinds de stop van me pil is hoofdpijn!
Hoi dames, Bij ons was het de derde ronde raak,de eerste ronde niet echt mee bzeig geweest.De tweede en derde ronde om de dag geklust en het had resultaat. Liefs melissa
Ik zit nu in ronde 12.. Ik ben in ronde 7 wel zwanger geworden maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.. Dus ronde 12 is wel met deze zwangerschap meegerekend!
Bij de eerste was ik direct zwanger (1e ronde dus), nu zit ik de 2e ronde voor de tweede. Dus wie weet?