*zucht* wat duurt wachten tot die eisprong lang zeg Iedere dag kijk ik op mijn teller onderin over hoeveel dagen de eisprong komt (doe nog geen ovulatie testen etc) gelukkig duurt het nog "maar" 6 dagen maar pffffff het duurt allemaal wel lang zeg hahaha en strax na de eisprong duurt het vast nog veeeelllll langer helaas maar goed we hebben het er voor over en eigenlijk moet ik er ook niet zoveel mee bezig zijn Maar toch tel ik stiekem af wie nog meer?
Ik vind juist de tijd tot de eisprong zoo snel gaan.. voor je het weet is hij alweer voorbij De tijd tot mijn NOD duurt zooooo lang...
hoi kleintje ! oooh dat vond ik ook altijd zo erg! De dagen naar je ei vielen nog wel mee omdat ik dan niet in dubio zat of het nou wel of niet raak zou zijn deze maand. Maaaaaar de dagen na je ei zijn gewoon mentaal slopend! Oja ik had ook al veeeeel vaker gehoord dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn! Maarja die knop draai je niet zomaar om! En ik snap dat het hoe dan ook elke maand spannend is maar als het een tijdje niet lukt hou dan wel in je achterhoofd dat het ongv. 1 jaar kan duren... Hoop dat je snel zwanger bent! (voor alle meiden trouwens ) Liefs !