hallo ik heb een zoon van 3maanden we zijn heel erg gelukkig met zijn 3en en alles gaatb heel goed! nou was ik na mijn bevalling nog helemaal niet ongesteld geweest en k had wat klachten, dus gi maar getest ik heb er nu al 4 gedaan en alle 4 een lichte streep.... ik moet er dus tog aan geloven.... ik ben heel blij maar ook dubbel.... mijn man vind het heel dubbel ik hou het sowiso het lijkt me ook gewoon super 2hele kleintjes te hebben avn dezelefde leeftijd die elkaar niet zo veel schelen.... ook voor dylano lijkt me dat leuk! alleen k ben bang wat de omgeving zou zeggen..... zijn er mensen die dit ook hebben ghad zo kort op elkaar... alvast bedankt! groetjessssss
Ohneee, natuurlijk kun je al zwanger worden voordat je ongesteld bent geweest! Ongesteldheid komt toch NA de eisprong?! Toch gefeliciteerd natuurlijk! Is van de ene kant ook leuk natuurlijk, als ze ongeveer even oud zijn. Dan hebben ze meer aan elkaar! Hopelijk wordt het niet te zwaar voor je zwanger zijn met zo'n kleintje! Groetjes, Cossy
gefeliciteerd... ik was paar maanden verder .. maar heb ook 2kinderen van NU 9 en 8 maar helaas kunnen ze mekaar niet verdragen.. ook nooit gedaan.. Hoop dat het voor jou heel anders gaat worden En kijk je wel uit met tillen van je kindje? ivm baarmoederverzakking het heeft voordelen.. maar let wel op je eigen lichaam!
dankjewel! babs81 hoe oud was jij toen en hoe reageerde je familie en zow? em was het bewust? grtjessss
cindy21 ik was 17 bij de eerste 18 bij de tweede zwangerschap en toen oo helemaal alleen omdat mijn partner homo werd.. mijn familie... heb nooit familie gehad , dus was mijn eigen leven maar mijn kinderen zijn nu 9 en 8
Een dikke proficiat, geniet er maar lekker van onze oudste 2 schillen ook maar 14 maanden en was net zo jong als jij toen. Ondertussen zijn ze al pubers en hebben het toch ook overleefd, zelfs onze kids hebben heel veel aan elkaar gehad en nog steeds ze kunnen elkaar niet missen
zico wat goed dat ze zo goed samen kunnen doet een moederhart weer goed.. bij mij is het andere\\ oh en cindy.. de tweede was zeker gewenst, zodat ik kon werken weer en hun vader natuurlijk ook.. die dacht. heb ik tenminste 2 kinderen
HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL! het lijkt me gewoon zo snel op elkaar ik ben echt blij ermee horo maar mijn partner zegt steeds is het nie te snel en zow mja k zeg ook je wist dat ik geen pil had en we hebben geen condoom gebruikt dus het zat er gewoon in! ik wilde met de pil beginnen als ik weer ongie zou worden haha grtjessss
gefeliciteerd Hier 4 kids 6-4-1,5 en 2,5 maand dus ook lekker snel op mekaar vooral de laatste twee (wat dus niet helemaal gepland was) Heb soms goede en soms slechte reacties gehad maar gewoon niks van aantrekken hoor jou leven. geniet er lekker van
ik weet het niet meer sensitest alle 6 licht positief en kruidvat negatief! wat moet ik daar nou mee?
echt dus er is nog hoop dan? k ben nu echt verdrietig! de sensitest is heel licht allemaal maar ze staan er wel! vanmorgen nog ik denk k haal n kv test en nu zie ik niks ik d8 ook dat sensitest wel goed was heb er voor dat ik zwanger werd van dylano vaak mee getest maar er kwam nooit niks alleen toenk echt zwanger bleek te zijkn er kan tog niks komen als er niks is....