Hallo allemaal, misschien een rare vraag. Ik ben nu net 7 weken zwanger en heb al zeker 2 weken heel erg last van mijn borsten, ik pas mijn oude bh's ook al niet meer en ben dus overgestapt naar zwangerschapsbh's. Is het normaal dat je in zo'n vroeg stadium daar al zoveel last van hebt?Zijn er mensen die dit ook hebben?
Hoi Moatsje welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had ook echt veel last hoor, is normaal.
hey meid Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Betreft je borsten. bij mijn eerste 2 krijg ik er pas last van rond 24 weken . Nu al heel vroeg gelijk vanaf het begin eigenlijk. Mss dat mijn bv bij de vorige 2 hier wat mee te maken heeft. Maar ik heb geen zwangerschaps bh ´smaar sportbh gehaald die zitten lekker . En zo heb ik er de minste last van ik ben nu al zeker een cup gegroeid :s maar als je er echt last van heb zou ik het eens proberen ik raad het echt aan
Ik ben maandag pas 7 weken maar direct na de bevruchting voelde ik al dat het raak moest zijn door mijn borsten. Ik slaap op mn buik en tegen mn menstuatie aan heb ik altijd wel gevoelige borsten maar nu werd ik wakker van de pijn. Inmiddels zijn ze nog pijnlijker en mn bloedvaten enorm goed zichtbaar en opgezet en ook ik heb moeite met mn oude bh's. En van mensen om me heen hoor ik dat dit best herkenbaar is dus het zal bij de een er gewoon wel bijhoren
hoi ik vroeg het me ook al af of ik het de vorige keer ook zo erg had hahaha. kan mijn bh niet uit doen, de hele zijkant is hard. en ze zijn ook al behoorlijk aan het groeien. groetjes.
Gelukkig ben ik dus niet de enigste ! Ik vond het zelf nl zo vroeg al. Wat ik het meest jammer vindt is dat ik mijn beste en mooiste bh niet meer aankan ...
Gefeliciteerd! Ik ben in de eerste 2 maanden van een kleine D naar een volle E gegaan.. ben nu op de helft en geef al melk.. Dus je bent niet de enigste