Hey lieve allemaal! Ik bevat het nog niet helemaal maar gisteravond getest en het was positief,.... Ik ben zwanger! Wat een wonder! Al een paar dagen wat kwaaltjes en nog belangrijker: geen ongi, maar omdat ik nog niet echt regelmaat in mijn cyclus heb, was ik daar nog niet zo verbaasd over. En gisteravond (gestimuleerd door mijn lieve dinnetje) samen met manlief getest! Ik durfde niet te kijken,.. Manlief keek eerst en kon niks zien,... maar toen keken we samen beter en toen stond er toch echt een vaag streepje! Maar nog niet geloven he,... dus naar mijn dinnetje met test natuurlijk,... en daar,..: jij bent hartstikke zwanger! Die streep is helemaal niet vaag! Eerst was die wel wat vaak maar gelukkig staat er nu echt een echte tweede streep! En dat op de avond voor pakjesavond! Wat een wonder! Had nog twee testen over en deze hebben we vanmorgen nog gedaan. Ook allebei positief en deze gaan we vanavond ingepakt met een lief gedichtje aan onze ouders geven, zodat we met elkaar van dit hele prille geluk kunnen genieten! Ik wens iedereen heel veel geluk en succes met zwanger zijn/zwanger worden! Veel liefs eefkoekie
Lieve lieve Eefje, Ben zo ontzettend blij voor jullie! Ik ben heel benieuwd naar de reactie van beide ouders! Wat spannend voor jullie zeg! Geniet ervan meis enne...wij hebben oefenmateriaal voor jullie hoor Hele dikke knuffel!
Hey lieve allemaal! Heel hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties! Onze ouders waren ook erg blij met hun kadootje Veel liefs eef-koekie