Hallo idereen, Ik loop al een paar dagen met een grote twijfel, misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Ik ben in juni gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. Ik heb een , zoals de dokter het noemt, een doorbloeding gehad en daarna ook een normale menstruatie. Nu heb ik sinds maandag last van de volgende kwaaltjes: * Af en aan misselijk, en dat kan varieren qua tijdstip van de dag of duur * Een raar, vol, gevoel in mijn buik * Ik ben moe * Af en toe krampjes/steekjes die je normaal zou hebben als je ongesteld zou zijn * Af en toe een pijnscheutje/schokje in mijn bortsen * Nog vaker naar de wc dan normaal * Last van gas, boeren enzo Zou ik zwanger? of zou het gewoon een virus zijn. Alhoewel ik verder gewoon eet en verder geen "viruskwaaltjes" heb. Ik durf eigenlijk nog geen test te doen ook omdat ik eigenlijk niet weet hoelang je zou moeten wachten voordat zo'n test het beste effect heeft. Wie o wie heeft hier ook last van gehad of kan mij wat meer vertellen. Gr. Summer0110
In principe kan je testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. De symptomen die je geeft kunnen op een zwangerschap wijzen. Maar alleen een test kan je meer duidelijkheid geven.
Hahaaaahaa echt snel was je... Zit hier echt te lachen...pies ik nog sneller in mijn broek terwijl ik het aan het ophouden ben tot mijn testen er zijn.. Britt
Lijkt mij dan erg vroeg voor symptonen, maar het kan natuurlijk altijd.. Aan de hand van de lengte van je cyclus zou je kunnen uitrekenen wanneer je volgende ongi zou moeten komen. Op de dag dat je het zou moeten worden en niet bent kun je testen...een negatieve test wil ook niet zeggen dat je niet in verwachting bent, maar misschien niet voldoende hormonen aangemaakt..sterkte Britt
Tja pas op de dag dat je ongesteld moet worden kan je goed testen, maar je kan idd ook eerder testen, maar is dan niet zeker of het een betrouwbare uitslag is, want er kan idd niet genoeg zwangerschapshormoon zijn aangemaakt. Succes Summer0110! En Britt: Niet in je broek plassen! Mag nog niet! hihi
Ik had zo ie zo al het idee om pas volgende week te gaan testen want het zou nu misschien nog aan de vroege kant zijn. Ik zou het zelf ook wel heel snel vinden als ik wel zwanger zou zijn maar ik vond de kwalen wel veel op zwangerschapskwalen lijken en dan ga je toch denken van.. zou ik zwanger zijn? Gr Summer0110
Ik ken het gevoel Summer0110, ik denk ook steed: het zal toch niet... maar zoveel kwaaltjes als jij heb ik nog niet tegelijk gehad. Wel omstebeurt haha... Ik hoop voor je dat het raak is meid!
Nou het is niet dat ik al die kwaaltjes tegelijk heb! maar ze wisselen elkaar af, hahaha. Ach, als het een 1e (mogelijke) zwangerschap betreft weet je toch niet wat je moet verwachten. Tuurlijk laat ik het weten! Gr summer0110
ik hoop dat het raak is voor je veel succes verder pendel sonja:aug 2006 jongen pendel shannan nu zwanger meisje
Ik heb precies dezelfde symptonen, de dokter had gezegd een buikgriep maar nou ik dit hier allemaal gelezen heb twijfel ik ook een beetje. Dus ik heb een vraagje ik slik nu gewoon nog de pil moet ik dan nu stoppen daarmee? veel liefs shaira