Zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sophia1986, Jan 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophia1986

Apr 19, 2008
    29
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hey!

Heb vanmorgen getest met kruitvat 2 voor 10 euro. Er verscheen bijna gelijk een plus maar wel lichter dan de andere streep. Na een paar uur is de lijn wel lichter maar nog gemakkelijk met het blote oog te zien. De ene kant is wel lichter dan de andere kant. Iemand ervaring hiermee?

Liefs!

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Is het niet zo dat je het resultaat direct af moet lezen en dat het inderdaad vervaagt? Dat was wel zo bij de tests die ik had. Daar stond iets op van: binnen zoveel tijd aflezen, daarna niet meer geldig. (De strepen kunnen namelijk ook donkerder worden, maar dat klopt dan ook niet.)

Dus ik mag je feliciteren dan! Gefeliciteerd dus! Spannend allemaal...

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja, kijk maar in mijn album. 4 dagen voor nod een super super lichte streep die niet helemaal doorloopt naar onder. twijfelde zelf heel erg of er wel een streepje stond, maar ben wel zwanger!

4. missrianne

Dec 16, 2008
    39
    0
    0
    Beste Sophia,

De teststreep verscheen zeg jij dus dan is de test oke!
    Je moet eigenlijk niet meer kijken na 15 minuten! Ja je mag wel kijken maar het is niet meer van toepassing. Als er eerst een plus stond telt die plus! Dus ik voel me vereerd je als eerste te kunnen feliciteren met je zwangerschap! :D

Gefeliciteerd!

Kus Rianne

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Oja, en een streep is een streep. In mijn album staan de testen die ik had en daar twijfelde ik ook over (vond het zelf niet duidelijk namelijk), maar toen werd ook gezegd: ook al is de streep nog zo vaag, als je niet zwanger bent komt die er niet.

6. Sophia1986

Apr 19, 2008
    29
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Bedankt voor al jullie reacties.

Heb er net nog een gedaan (had zo'n pak met twee testen) en weer verschijnt direct een streep. Best wel licht maar goed zichtbaar met het blote oog. Hoef niet te turen. Zit echt te shaken! Het is wel vroeg, had twee weken gelden vruchtbaar slijm.

Liefs!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

gefeliciteerd sophia :D echt super! Geniet er maar lekker van!

liefs

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gefeliciteerd!

9. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    gefeliciteerd, geniet ervan.

Krissa

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    gewoon lekker zwanger! :D Gefeliciteerd

11. heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel.
    ;)

12. Sophia1986

Apr 19, 2008
    29
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Het is echt zo! Heb gisteravond en net een digitale test gedaan en heb twee keer zwanger gekregen. Alle testen positief!

Liefs!

Share This Page