Mensen ik hoop dat ik nu echt zwanger ben! Wij zijn nu al een jaar bezig, en ben nu al een week overtijd... wil graag testen maar ben bang dat het weer negatief is
Ik zou toch een test doen.. Beter een antwoord dan in onzekerheid zitten en vroeg of laat moet je er toch aan geloven dat je wel/niet zwanger bent hoe moeilijk het ook is.. Succes meid. Hoop dat je zwanger bent. Liefs
Bedankt |Daantje! Ja das waar alleen is het zo moeilijk om het toch te doen... IK HOOP DAT IK NU ZWANGER BEN, ik begin nu mijn moed te verliezen!
Wat ik ook wil weten is of iedereen last had toen ie zwnager was? ik heb tot nu toe nooit las gehad van mijn borsten! MOET DIT? Als je zwanger bent?
Hey Melek, Ik snap je zenuwen maar al te goed! Maar wat als je nu wél zwanger bent?! Dan kan je genieten! Zit je al dagen in spanning, terwijl je juist moet genieten.. En ja, als het negatief is, is de appel wel weer ff zuur, maar ben je van je spanningen af en kan je je weer klaar maken voor een nieuwe ronde met nieuwe kansen... keep smiling meid, ookal is dat soms best moeilijk als je zo graag wil... Dus ik zou zeggen: Doe morgen een test ik hoop van harte dat je zwanger bent... Liefs Lyd.
hoi.. ik was ook een jaar bezig.. ik was al heel lang over tijd.. ik had in sept. 1 dag ongi gehad.. toen in okt. had ik zo een ongi buikpijn.. terwijl mijn ongi maar niet kwam.. heb toen een testje gedaan en zwanger,, had verder nergens last van alleen die ongi buikkpijn.. dus het zou kunnen hoor...
Dames bedankt, ja ik denk dat ik morgen een testje ga halen En hoop dat ik morgen of overmorgen het goeie nieuws kan schrijven.. laatste maanden ben ik ook niet ongesteld geworden. Ik kreeg alleen maar bruine vlekken maar was geen bloed... dus ik weet echt niet wat dit is? Mijn ha wil mij ook niet doorverwijzen naar een gyn. Ze heeft wel 3 weken geleden kweekjes afgenomen, ik heb vanochtend gebeld maar de uitslag was nog niet binnen.
heb je de afgelopen maanden helemaal geen test gedaan. dan kan het dus zijn dat je al een paar maanden zwanger bent?
NEEEEE ECHT! IK HOOP HET! nee klopt laatst heb ik in oktober een testje gedaan, en daarna niet meer... ik ben wel in november bij de ha geweest en zij heeft wel gekeken maar zij heeft niks gezegd!
OWW daantjeee ik ben nu echt happy... ik hoop het! Ga morgen zeker testen... Ik dacht nee kan niet want zij heeft gekeken... maar dus zij kan het niet zien.. ze ging ook voelen enzoo maar ze zei helaas
Dames ik heb ook last van witte afscheiding en dit stinkt enorm... Ik moet 2 keer per dag mijn onderbroek verwisselen.. Kan dit ook een teken zijn? Dit heb ik sinds woensdag vorige week. Ik ben bang dat dit een infectie is? kan het ook zo zijn dat ik hierdoor niet ongesteld ben geworden?
Ik heb van mijn gyn wel begrepen, dat sommige vrouwen last krijgen van een schimmelinfectie op het moment dat ze zwanger zijn. Sterker nog: hij zei dat hij vrouwen kenden die dááraan herkenden dat ze zwanger waren. Dus het kán een symptoom zijn. Maar als je test weet je het zeker
nou meiden.. om hierover mee te praten.. ik was zwanger en had ook ontiegelijk jeuk aan me vagina.. dat trok later wel weg.. heb toen een mk gehad.. en 2 weken geleden had ik ook weer een paar dagen die jeuk.. wat het is weet ik nu nog niet.. ben wel ongi geworden
\Owwww mensen ik ben nu echt blij als ik dit allemaal lees! ik ga morgen zeker testen! jullie horen het wel van mij.. Slaap lekker...
Ik heb geen jeuk, alleen witte afscheiding en een vieze geur! mijn mannetje zegt dat hij niks ruikt maar ik ruik het wel, en voel me niet prettig hierbij..
Melek42 verheug je niet TE ERG he! Als het wel nega is heb je een dubbele tegenslag.. dus ga ervan uit dat het niet zo is.. en mocht je (wat ik echt voor je hoop) een posi test hebben dan ben je dubbel zo blij! laat het morgen wel ff weten ik duim voor je!
Ik zou je niet te erg verheugen hoor want hij kan nog steeds wel negatief zijn... ik duim voor je dat hij positief uit komt succes meid