Heb nu al een paar dagen last van misselijk, veel plassen(gister veel, vandaag minder), en heel erg veel slapen. En eet meer dan ik normaal doe. Sigaretten smaken me niet(rook niet veel). Geen last van kramp, of ongi gevoelens. Volgende week moet ik ongesteld worden. Volgens de calculator zou ik op 30 nov mijn ei hebben gehad, en de innesteling 5 december. Precies op 30 nov had ik ook even kramp gehad, volgens mij was dat mijn ei. We hadden het zowiezo al de dagen ervoor geklust. En op 30 november, zelfs 2x van te voren (ochtend) Daarna in de middag kwam die kramp. Volgens de calculator kan ik 14 december testen. 5 december had ik ook een heel klein stipje in me slip En niet rood Ontpillen kan het niet meer zijn neem ik aan. Aangezien ik op 16 oktober mijn laatste pil heb gehad, en ik gewoon vorige maand ongesteld ben geworden op de juiste dag. Heb een cyclus van 28 dagen. Zouden dit tekens zijn van zwangerschap? Ik hoop van wel
Spannend... Ja zou kunnen he?! Ik mag wachten tot de 15e.... Zou wel leuk zijn nog in 2008 zwanger he?! Ik hoop het voor je...
oe spannend! alleen een test kan het bewijs geven, je lichaam kan ZO ontzettend vals spelen. Ik hoop het voor je meis! succes.
Ja 14/15e zou ik ongesteld moeten worden. Als ik deze maand niet zwanger zou zijn, maar de maand erop heeft me vriend wel een leuk verjaardagscadeau Dan uitgerekend dan rond 22/23 september. En hij is 22 september jarig. Maar hoop natuurlijk dat het deze ronde raak is.
Ik heb altijd gezegd dat ik december zou overslaan, omdat half augustus tot half september de halve familie en vriendenkring jarig is. En dat vind ik juist weer een beetje jammer, zo druk! Maar nu weet ik dat ik blij moet zijn als het lukt. Helaas zou nu wel eind augustus mijn datum zijn. Dus valt precies goed, uhm uhm...
Tuurlijk kan ontpillen een jaar duren. maar dat weet je niet van te voren. Dus je hebt elke maand evenveel kans. Elke maand de 1e of 10e kan het raak zijn!
Ik voel ook mijn ei, had krampen en roze verlies op de dag van mijn innesteling, had buikkrampjes enzo, maar ben toch "ongesteld" geworden. Dus ookal zou het eitje nu bevrucht en ingenesteld zijn is er nog 80% kans dat het mis gaat voor je NOD. Ik wil je neit ontmoedigen, maar ik zou gewoon je NOD afwachten en als je dan niet ongesteld bent geweest kan je je klachten aan een evt zwangerschap linken.
Ja wachten doe ik zowiezo. Volgende week bestel ik testen. Zijn toch snel binnen. Ik hoop zo dat het raak is Leuk kerst cadeau
22 sept is ook een hele mooie datum Ben ik ook jarig Maar het kan inderdaad nog wel ontpillen zijn, al hoop ik het niet voor je. Succes!
Heb de pil 2 jaar geslikt. Ben toen bevallen 07-08-2006 en heb daarna tot 16 oktober 2008 de pil gebruikt. Wel een andere pil yasmin. Daarvoor had ik diana-35. De vorige keer toen ik stopte, was ik eerste maand ongesteld, en daarna zwanger. Dus hoop dat het dit keer ook zo is. Heb nu veel last van hoofdpijn en misselijkheid, maar nog altijd geen ongi gevoelens. Terwijl mijn cyclus gewoon normaal is. 16 oktober laatste pil gehad, en daarna op tijd ongesteld geworden. Dus me cyclus is normaal. Dus de calculator kwam wel overeen met de gevoelens van de eisprong, en innesteling(stipje). Dus we hopen erop. Nog ff afwachten. Heb wel al testen besteld.
Vandaag bij de huisarts geweest. Want vind het maar allemaal vreemd. Met wat ik allemaal zei(alles uitgelegd), zei de huisarts dat ik inderdaad mischien zwanger zou kunnen zijn. Ze heeft ook naar mijn buik gekeken. Ze zei me wel, dat ik gewoon moet afwachten tot ik 3 dagen overtijd ben. En dan kan ik thuis testen, of bij de huisarts. Maar heb hier nog testen liggen van matcare midstream. Neem aan dat die toch goed zijn he? Dus nu word het afwachten, zondag moet ik ongi worden dus dat de duivels wegblijven. Want heb nog altijd geen gevoel, dat ik ongi moet worden. Wel lief van me vriend dat hij zo voorzichtig doet met klussen nu
Nog altijd geen tekenen van ongi worden, geen buikpijn. Dus ben benieuwd morgen of de wegblijven. Vanmorgen wel een test gedaan, maar was nog negatief. Dus ben echt benieuwd. Maar heb meer tekens van zwangerschap. Raar vrouwenlichaam
Vanmorgen getest, maar negatief. Maar geen buikpijn alsof er ongi aan moet komen. Dus ik en me vriend zitten beide in spanning. Mja dag is nog niet voorbij.
Tja, je kunt zwanger zijn, maar ook gewoon ongesteld worden. Wil je niet ontmoedigen natuurlijk, maar zou er wel gewoon rekening mee houden. Voor ik ongesteld wordt heb ik altijd last van zere borsten, vlagen van misselijkheid, krampjes. Deze klachten lijken ook op zwangerschap, maar het zegt dus niks.
Heb mezelf vorige maand ook voor de gek gehouden. Kreeg ook last van tepels en dat had ik nooit eerder gehad. Kan dus ook door ontpillen komen (half sept gestopt). Was af en toe misselijk en had last onderin mn buik. Ook verloor ik een keer een propje slijm. Kunnen allemaal tekenen zijn, maar weet zeker dat ik niet zwanger ben geweest, want deed al 9 dagen van te voren een test (tussendoor ook nog) en de laatste test deed ik 6 dagen na nod! Bleek trouwens dat mn eisprong 6 dagen later was dan ik dacht en had maar 1x geklust (dus 6dgn te vroeg) dus kans was al klein. Hoop voor jou natuurlijk dat je wel zwanger bent, maar wees nog niet te blij! Succes met afwachten
Ja vrouwenlichaam is gewoon raar. Maar me broeken krijg ik al moeilijker aan. Als ik me buik bekijk, lijkt het toch dat ik zwanger ben. Me buik zet uit, maar me gewicht gaat nog niet omhoog. Ben nog altijd niet ongi, en ook geen gevoel ernaar. Voel wel steeds kloppen in mijn buik. Ben ik ook al voor bij de huisarts geweest, en die zei probeer eens te testen als je 3 dagen overtijd bent. Normaal heb ik buikpijn als ik ongi moet worden. En nu totaal niks. En ben 16 oktober gestopt met de pil, en was daarna op tijd ongi geworden. Dus me cyclus is normaal. En volgens de calculator zou ik de eisprong op 30 november hebben gehad, en precies op die dag had ik dat gevoel ook. In een keer steek. En hebben genoeg zitten klussen. Ben nog altijd : Moe misselijk buik zet uit geen ongi gevoelens zere tepels(borsten ook groter) geen buikpijn meer bultjes rond me tepel heb steeds honger Dus een hele opsomming van wat ik normaal niet heb. Ben benieuwd probeer later wel nog eens te testen, maar niet vandaag of morgen. Volg het advies van de huisarts wel op.