Mensen helaasss! WEER NEGATIEF! Wat is dit nu? ik heb het vanochtend gedaan en barsten in tranen Daarna ben ik naar mijn werk gegaan.... Was echt een k*t dag voor mij.. Voel me nu echt ziek en nu? ben nog steeds niet ongesteld? kan het zo zijn dat ik later weer moet testen, want lees vaak dat je dan later weer moet proberen....
Hey meid, wat kloten voor je, en dan zitten wij er ook nog zo bovenop... Over dat testen kan ik je verder geen antwoord geven, dat weet ik nl. niet... Maar sterkte!
Nee Lydia dat maakt niet uit! ik ben al blij dat jullie aan me denken! Allemaal bedankt... Maar is zit hier gewoon mee... ik snap het niet meer.... Waarom wilt het niet lukken... EN IK HAAT ZWANGERSCHAPTESTEN!
O he wat naar zeg ! Weet je nog steeds niets. Misschien een afspraak bij de huisarts? Vanavond maar extra lief zijn voor jezelf! Froukje
oh man dit vind ik nou echt K*T voor jou! nou ja er zijn eigenlijk maar n aantal mogelijkheiden die je kan doen. of over n paar dagen nog n keer testen of gewoon afwachten of langs de doctor gaan voor n test.
Melek, misschien stelt het je gerust, mijn vriendin belde gisteren dat ze zwanger was, ze had 16 dagen na haar NOD pas een positieve test... Dacht dat ze vast niet zwanger was en haar cyclus een maand zou overslaan, maar toch zwanger, zoms duurt de aanmaak van HCG gewoon wat langer... Ik hoop voor jou dat dat bij jou ook het geval is en je snel een positieve test in handen hebt...
Hoi Dees, Ik ben nu wel wat gerust gesteld. Had ze het ook getest? of ging ze echt 16 dagen wachten? owww ik hoop dat het zoo is, ik denk dat ik zondag weer ga testen, ik heb wel heel vaak steken en last van kramp Mijn linker borst is wel wat groter geworden maar de rechter niet! ik voel me ook niet misselijk maar ik hoop dat ik zwanger ben... ik heb ook steken in mijn dijen!
Ze heeft om de 2 a 3 dagen getest, maar pas 15 dagen overtijd een heel vaag streepje en 16 dagen overtijd duidelijk positief. Dus hoop houden hoor... Je bent ten slotte ook niet ongesteld toch?!
Ik weet niet waar ik op moet rekenen, mijn borsten doen ongelooflijk veel pijn en ik ben moe maar ik heb vandaag wel wat sliertjes roze slijm gehad bij het afvegen, ben nu bang dat mijn menstruatie toch gaat komen... Maar goed... even afwachten...
Nee Dees ik ben nog steeds niet ongesteld, niet eens roze of bruine vlekken! helemaal niks... ik heb wel witte afscheiding... Maar hoop dat dit normaal is
Het kan voorkomen dat je zo laat positief test, maar ik zal er niet vanuit gaan eigenlijk. Probeer je gedachten te verzetten als dat een beetje lukt, want je maakt jezelf nu gek met overal op letten. Daar krijg je ook verschijnselen van natuurlijk
ik denk dat ik zondag weer ga testen, ben vandaag naar de HA geweest! zij had bij mij kweekjes afgenomen maar de uitslag was gelukkig goed. ze zei dat ik maar moest wachten en volgende week weer moet gaan testen.
Ja marjon! dit is echt spannend, mijn man doet al heel raar, hij zegt je bent zwanger doe dit niet en doe dat niet! haahhaahhaha moet er wel om lachen! ik hoop dat ik echt zwanger ben! dan is het een klap voor ons, ik denk meer voor me man dan ik!