Ik hoop het zo voor julllie , maar laat je niet gek maken , een vrouwenlichaam kan soms heel raar doen he ! Dikke knuffel m@rjon
in welke ronde zit je nu meid? en ben je al voor een bloedtest geweest? wij zitten nu in ronde 31 en mijn lichaam heeft me al vaak voor de gek gehouden! doordat je er intensief mee bezig bent en het te graag wilt kan je cyclus ook uitblijven (is bij mij ook al zo geweest!) en nu in ronde 31 heb ik weer last van allerhande symptomen die ik al 6 maanden niet meer hbe gehad! kan mijn lichaam niet meer vertrouwen en wil ook nergens mijn hoop op vestigen! wil er mee zeggen dat je geduld moet hebben hoe moeilijk het ook is en er niet teveel mee bezig moet zijn dit kan negatief werken voor je lichaam! een hele dikke knuffel en succes meid!
Melek misschien toch eens naar een gyn bellen dat ze eens kijken, sommige meiden testen gewoon niet positief insallah( met allah''s wil) ben je zwanger liefs lana
hey Melek zeg hoe gaat t nu met je? weet je al iets meer,nog naar de doc of gyn geweest? liefs tineke