Ik heb afgelopen woensdag een testje gedaan en die was positief. We waren vorig jaar bezig met kindjes maar toen besloten toch verder te gaan met de pil. Dit omdat we gaan trouwen in September en dat kost toch ook klauwen met geld. Dus heb braaf de pil geslikt vanaf afgelopen april/mei. Ben nu al maanden misselijk en het drong niet tot me door.. ben wel gewoon ongesteld geweest. Dus we weten niet hoever ik ben en of alles wel in orde is. Want het medicijnen moeten slikken voor m'n maag, darmen en slijmbeurs ontsteking. Komende woensdag moet ik voor een termijn echo, en dan krijgen we hopelijk meer info. greetz katje
Gefeliciteerd katje 78... hoop voor je dat je al lekker ver bent zodat je die eerste "spannende" maandjes al door bent... succes! Liefs Nelleke Edit mod: Graag je berichten in zwart posten.
Hoi hoi... Nou ben dus 6wkn zwanger hihi .. ben op 9-9-09 uitgerekend whhwahwahwa wat een datum.. precies een dag voor m'n bruiloft. Dus dat moet allemaal afgezegd worden. Schuiven we gewoon door naar volgend jaar. Thanks voor de felicitaties! groetjes katje
Gefeliciteerd zeg! dat is nog eens wat anders dan een bruiloft! NMou ja, nu heb je dit jaar iets en volgend jaar weet iets!
Nou heb afgelopen woensdag mijn 2de termijnecho gehad. Nu konden ze ukkie goed opmeten. Ik blijk 11 wkn en 1 dag zwanger te zijn ben dus ietsjes verder dan ze dachten. Ben uitgerekend rond 3 september.. Is toch wel grappig, ze hebben de echo plaatjes uitvergroot.. je ziet gewoon al beentjes en armpjes hihi.. en dat met 5cm grootte