he meiden nou eindelijk na 21 rondes ben ik doormiddel van clomid zwanger geraakt. ik ben echt zo giga blij. echt kan de hele dag wel huilen van blijdschap. jeuh jeuh jeuh jeuh jeuh jeuh jeuh jeuh liefs
gefeliceteerd ik ben 4 weeken en 5 dagen zwanger van onze eerste vind het heel spannend heb 12 maart eerste echo kan niet wachten tot het zo ver is heb aleen wat last van zuur en een beetje zomber af en toe en wat zurende menstruati pijn en rug maar dat horde er bij zij men verloskundige en moe maar dat hebben we er wel voor over gr klaassien
ja ik heb ook lat van wat buikpijn en rug. ben ook erg warm. maar ben wel vrolijk over het algemeen. heb ook last van brandend maagzuur en misselijkheid af en toe. als het daar bij lbijft dan doe k het ervoor hahahha liefs
he meiden wat lief al die felicitatie. wie had gedacht dat ik die ooit nog zou mogen krijgen hahahah ik word elke dag blijder ik krijg nu een beetje door dat ik gewoon echt zwanger ben hahaha. begint nu een beetje tot mij door te dringen