Hoi meiden, Normaal heb ik rond mijn eisprong altijd dat mijn borsten steeds voller en gevoeliger worden richting mijn nod. Ik heb 27dec een IUI gehad en mag a.s zondag 11jan testen, maar er gebeurd nog niets met mijn borsten :-k Ik vroeg me af of er meiden zijn die ditzelfde hebben gehad. Dus dat ze helemaal geen gevoelige borsten hadden voor hun nod en normaal wel, maar wel zwanger waren. groetjes
Hi Ik kreeg pas met 5 weken last van mijn borsten en daarvoor voelde ik helemaal niets! Ieder lijf is anders, dus het zegt helemaal niets.
ik had bij de zwangerschappen die mis zijn gegaan direct last van mn borsten (hoewel dit niks zegt over het feit dat het misging natuurlijk) maar bij deze zwangerschap had ik dat helemaal niet...dus verwachte eigenlijk ook niet zwanger te zijn.... Dit is dus per lichaam verschillend..maar ook zeker per zwangerschap.. succes!
Hallo, Ik heb eigenlijk nooit last gehad van pijnlijke borsten. Ze zijn wel gegroeid, maar niet gevoeliger geworden.
Ik ben nu 6 weken en heb niet het idee dat er iets anders is dan anders met mijn borsten Heel veel succes zondag!
Ben blij dat het niet perse hoeft. Dat dacht ik namelijk wel. zo word ik toch een beetje rustiger. Vind het zo raar dat ik er altijd "last" van heb. En nu helemaal niets. Wel voel ik dat ik ze heb, ha,ha. Maar geen gevoeligheid erin. meiden jullie allemaal succes met de zwangerschap. Ik hoop dat ik er vanaf morgen ook bij mag horen.
Ik ben nu 1 dag over tijd en heb nergens last van. Terwijl ik eerder me wel eens erg zwanger voelde en ook veel last van m'n borsten had, terwijl ik niet zwanger was. Test van gisteren was negatief, dus ga ik morgenvroeg weer testen.
ik mag morgen van de gyn testen(16dgn na iui) Toch net een test gedaan, niets te zien. Kan het zo zijn dat hij morgen,mocht het zo zijn, alsnog positief is?
het kan zijn dat je dan licht iets ziet. omdat je het dan met ochtend urine gedaan hebt.dat is sowiezo het slimst aan het begin van ej zwangerschap
hebben jullie normaal wel gevoelige borsten voor je nod, want dat is bij mij dus wel het geval. Dit is voor het eerst dat ik "nergens " last van heb.