overtijd en toen korte ongesteldheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Princi, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Wat denken jullie...

Ik was deze maand zo'n vier dagen overtijd. Ik had toen wel elke dag een twee drupjes lichtroze bloed verlies. Testen waren negatief.

Nu werd ik ongesteld en voelde toen ontspanning. Ik dacht, nou dat zat mooi dwars. Maar nu na 1, 5 dag goed vloeien is er bijna niets meer. Zo raar.

Ik ben normaal gesproken heel regelmatig, zowel in de cyclus als in dagen ongesteldheid.

Heeft iemand van jullie dit ooit meegemaakt?

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wanneer heb je voor het laast getest?

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Vandaag...
    Dus dat kan het dan toch niet zijn dacht ik zo..

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sommige testen pas later positief. maar je geeft wel aan dat je toch ongi geworden bent hum appart.
    het lichaam is er maar raar ding.

5. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hey princi ik heb nu eigenlijk net zoiets als jou
    ik had maandag ongi moeten worden maar tot donderdag had ik niets heb ondertussen 2 testen gedaan en die waren ook nega nu had ik donderdag roze en vrijdag bloed dus d8 ongi maar het is best weinig en af en toe zelfs bijna niet heb ook altijd regelmatige cyclus en nog nooit overtijd geweest sinds ik 18 maanden geleden gestopt ben met de pil dus vind het ook erg raar en ga toch voor de zekerheid maandag effe naar de huisarts

groetjes melissa

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja misschien doe ik dat dan ook wel eventjes. Heb je ook echt rood nu?

Ik was in eerste instantie wel blij toen de ongesteldheid kwam, dat lucht dan toch op die duidelijkheid hè!
    Maarja dat is dan ook weer raar...

Laat je me weten wat de huisarts tegen je zei?

7. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja princi ik heb nu ook echt rood of had want ben net toevalllig naar de wc geweest en nu echt bijna helemaal nietss pff het is zo verwarrend

ik dacht echt van dinsdag tot donderdag van ja geef me nou duidelijkheid of zwanger of niet hahaha zat echt in de stress en zenuwachtig

ja ik zal het zeker laten weten jij ook he als er verandering is

groetjes melissa

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Zal ik doen!

Iets meer duidelijkheid van zo'n lijf zou best leuk zijn....

Dus gaan we maar afwachten...

9. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja idd hahahha

10. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi princi

ik heb vandaag de dokter gebelt en vrijdag afspraak want heb nu namelijk een soort branderige steken daaronder vanbinnen en de assistent zei na mijn verhaal dat het kan zijn dat ik wel een bevruchting had maar dat het heeft losgelaten :( dus maar ja ik hoor het vrijdag wel dan zal ik het laten weten

groetjes melsisa

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Hoi Melissa,

Ik heb de huisarts niet meer gebeld maar ik vermoed voor mij hetzelfde als bij jou. Ik had het gevoel dat de bevruchting wel plaats heeft gevonden maar dat het daarna idd heeft losgelaten. Vlakvoor dat ik 'ongesteld 'werd had ik steken boven mijn schaambeen die ik nog nooit eerder heb gehad. Toen wist ik ook dat ik de ongesteldheid gekomen was. Het was een rare in elk geval.

Vol goede moped verder met de volgende ronde. Jij ook?

Liefs Princi

12. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi princi

ja ik ga toch even naar de HA omdat ik dus die steken heb en branderig

ja ik moet trouwens ook begin feb voor het eerst naar het ziekenhuis naar de poli van fertiliteit samen met mijn vriend ben dan al 20 maanden gestopt met de pil en de HA had me toch voor de zekerheid doorverwezen in dec maar blijf het ondertussen natuurlijk proberen ook al weet ik nu niet precies meer vanaf wanneer ik nu me cyclus moet berekenen :(

liefs melissa

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja dan is de huisarts niet zo'n gek idee. Wat vervelend dat je al zo lang bezig bent zeg!
    Wij zijn pas net bezig dus ik mag niet klagen en toch vind ook ik het allemaal maar spannend en vaag.

Ik ben ondertussen vol goede moed aan de volgende ronde begonnen. Die idd ook bij onduidelijk is doordat de vorige ronde in ene zo raar liep.

Ik ben benieuwd wat je van HA te horen krijgt en hoe het in het ziekenhuis gaat. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het uiteindelijk gewoon vanzelf zal gaan dat snap je wel hè!
    Ik hoor graag van je hoe het allemaal gaat hè!

Groetjesssss

14. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi princi

ja ik hoop ook dat het vanzelf lukt dus weer ertegen aan deze maand ;) ik zal morgen effe laten weten wat de dokter heeft gezegt

liefs melissa

15. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi princi

nou ben vanmorgen bij de Ha geweest en die kon ook niet echt vertellen waarom ik overtijd was enz enz wel heeft ze ff daaronder gekeken en een paar kweekjes afgenomen voor ontstekeningen enzo en ze d8 dat ik een schimmelinfectie had :confused: :( dus heb een pil gekregen en krijg eind volgende de uitslagen dus maar weer aan de slag he met het klussen hahahah

groetjes melissa

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Hallo,

Tja raar allemaal als de dokters het ook niet weten.
    Een schimmelinfectie, dat heb ik ook eens gehad ja, dat schijn je gewoon wel eens te krijgen. Die pillen helpen goed en dan ben je er zo van af.
    Wel fijn dat ze je zo serieus neemt en dat ze wat gaat uitzoeken zeker omdat je al een tijdje bezig bent toch?

Ja en wij klussen ook alweer gezellig hier. Ik hoop dat het deze ronde raak is natuurlijk.

Groetjes Princi

17. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja idd is zo over

ja heb gelukkig een hele goede HA gekregen

ja hier ook weer lekker verder ;)

groetjesss

Deel Deze Pagina