Ik heb niet lang gewacht , ik was na 4 weken al zwanger. Teste 2 dagen voor NOD positief , maar was er eerlijk gezegt ook niet super mee bezig , Had ook niet verwacht dat het zo snel ging.. Ik kan me voorstellen dat het voor jou erg vervelend is om elke keer maar te wachten , en ook voor andere stellen die het zo graag willen ! Veel suc6 meid , en ik duim voor je ! en ook voor de andere dames
@geminna, ik kom bij je aanschuiven. Wachten is idd niet leuk meer. Dit is me eerste ronde clomid 50mg en hoop dat het op zn minst iets heeft gedaan. Heb stiekem getest paar dagen geleden maaar zoals verwacht was die gewoon vet negatief. Hoeveelste ronde is dit van jou, en voel je iets qua symptonen ofzow?!
@done, haha 3feb is nog wel even maar als je er niet zo mee bezig houd dan vliegen de dagen wel snel voorbij hoor.
@tibisaidit...heeey dit is me 2e ronden! 1e ronden miskraam gehad. *buikpijn *pijne borsten sinds gister (soort Kramp in me borst..me zijkant was ook hard) *veel plassen. *vergeetachtig (heel erg) en jij? en hoelang moet jij nog wachten voor je zelf kan testen ?
blackeyedgirl@ ben je bezig met onpillen? als het een onpilling is. ken ik het helle verhaal was 18 dagen overtijd. 3 negatieve testen. en eindelijk op me 19 ongesteld. ma 3 maande van de pil zijn gestopt! xxx
ik heb een aantal maanden steeds gewacht op mijn nod, terwijl de kans op een zw.schap megaklein was omdat we het na mijn ongi met condoom deden tot ik mijn ei had gehad (ovutestjes) en dan pas zonder condoom. toch dacht ik elke maand dat ik zwanger was toen we eenmaal besloten ervoor te gaan had ik 2,5 week later een posi test. dus toen ging het ineens heel snel. ik weet wel dat ik die paar dagen voor ik ongi moest worden altijd het ergste vond.. als ik eenmaal ongi was, was die spanning eraf en kon ik weer verder kijken. die onzekerheid is echt verschrikkelijk!
jah ik had bij de eerst zwangerschap ook een late positief!maja had er ma even kunnen van genieten! :'( ben meer dan een half jaar bezig. en dan is het wachten zo moeilijk. als mensen om je heel allemaal zwangerraken. en ik had het gevoel dat ik er meschien we geen kreeg..
De eerste 2 maanden waren wel regelmatig na het stoppen met de pil. En nu ben ik ineens al bijna 2 weken overtijd!
@Gemina, Haaaai sorry dat ik zo laat reageer, maar kon me vanmiddag niet inloggen ( raar geval ). Dat zijn heel wat symptonen haha.. Ook al heb ik zelf paar dagen met misselijkheid, gevoelige borsten en linker onderbuik pijn gelopen. Helaas is het nu allemaal een stuk minder en dan voel ik dat het niet meer goed zit ofzo?! maarja het is idd nog afwachten, als het goed is kan ik over 2dgn testen! Tot nu toe gaat alles piccobello, hahaha .. * duimen maar op een wondertje *