Ik heb 4 maanden geleden een miskraam gehad, het lag niet aan ons gelukkig Nu heb ik sinds het weekend erg last van mijn tepels (dat is het enigste ben niet misselijk of wat dan ook) die doen zeer, bij mijn eerste zwangerschap had ik gewoon heel erg last van mijn borsten(ook niet misselijk of moe) dat heb ik nu niet, alleen erg last van mijn tepels. Ik heb een test gedaan maar die was negatief..... woensdag moet ik ongesteld worden, dat zal ik dus maar ff moeten afwachten, maar ben er nu momenteel wel onzeker over! en durf eigenlijk gewoon niet te testen.... zou het kunnen dat ik zwanger ben?
he tijgertje, moeilijk he... je gaat zo aan je lijf en je gevoel twijfelen. Ik zou als ik jou was dan wachten tot een dag na je nod om te testen. Succes met wachten hoor!
Eigenlijk wil ik het nog graag voor me houden, omdat ik nu erg voorzichtig ben om het te vertellen (vertel het pas als ik zeker weet dat het goed zit) en omdat het nog pril is, maar op dit forum kan ik toch altijd wel mijn verhaal kwijt, vandaar dat ik het toch maar vertel. Ik heb vanochtend een test gedaan en hij was positief! Had ik het toch goed gevoeld, maar na zo'n miskraam blijf je toch onzeker... het is nog pril, volgende week vrijdag(vrijdag de 13e... ) moet ik na de gynaecoloog en dan hoor ik ook gelijk hoelang ik zwanger ben, want de test zei dat het nu 1-2 weken is... Als ik zo terug kijk, is het allemaal toch best snel gegaan, maar ik ben heel erg blij dat ik toch zwanger kan raken! We zijn voorzichtig, maar als ik straks zekerheid heb, dan zal ik het zeker van de daken gaan schreeuwen!