Ik ben nu 5 weken zwanger maar heb nu al zo''n ongeloofelijke bolle buik zelfs mijn moeder schrok ervan wil het eigenijk nog een tijdje stil houden in mijn omgeving maar dat is bijna onmogelijk aangezien mijn buik zo groot is...bij de tweeling had ik pas met een week of 9-10 zo"n buik...mijn vriendin vroeg het ook meteen poh heb jij een buik zegt ze ..dus ja hebben meer meiden dit of gehad. liefs brit
Ik hoor dat je bij je 2de zw meestal sneller een buikt hebt. Een kennis van mij ook. En tevens kunnen je darmen opgezet zijn zei een andere vriendin weer.
Als je het nog ff voor jezelf wil houden is het vervelend , Maar eigelijk is het toch super ! Ik ben 7 weken en heb nog helemaal niks ja me zwembandjes die ik al had en een buik van al het lekkere eten Een vriendin van mij is 10 weken en bij haar begin je het nu echt pas te zien.. Fijne zwangerschap !
oke bedankt voor de reactie''s...is op zich ook wel erg leuk natuurlijk die dikke toeter voel me in ek geval erg zwanger [hoe groot gaat ie dan we niet worden als de maanden verstrijken]..poh dat word een ding vind het wel spannend..maar schijnt dus gewoon te zijn bij een tweede zwangerschap.. thanx xxx
Het vruchtje is echt nog zo groot als een erwtje ofsow en je baarmoeder groeit nu ook nog niet boven je bekken uit, dus eerlijk gezegd denk ik dat het meer darmenwerk is. Had ik ook erg in het begin (lees ik ook regelmatig van andere zwangere op dit forum) Maar je weet het zelf natuurlijk het beste
is idd nog heel klein en volgens mij nog niet eens zo groot als een erwtje daar had ik niet eens aan gedacht dat het ons keintje zou zijn dat kan ja immers niet is nog veel te klein denk zelf dat het gewoon de hormonen zijn die een beetje van slag zijn en dat mijn lichaam gewoon moet wennen aan het zwanger zijn en ja dan spelen idd je darmen ook op.. groetjes brit
Hoi, Ik heb ook last van mn maag en darmen, ben nog niet eens 5 weken, maar heb nu al bolle buik! NOU JA! maar ik denk dus toch dat het mn darmpjes zijn... die zijn ook wel van slag moet ik zeggen... Oh ja: dit is de eerste voor mij, wel de 2e zwangerschap, bij de 1e zwangerschap zag je nauwelijk iets, terwijl het toch tot 8 wkn is gegroeid.
heykes ik ben zwanger van mijn 3de mijn buik is ook al ferm gegroeit ik heb foto in album gezet zie je ook al heb jij jouwe al bij geplaats liefst
met 10 weken "pas" zien? normaal gesproken is het pas na 12 weken. ook met 10 weken is het vooral darmenwerk denk ik! zelfs als je bm al boven je schaambot ligt dan zal het nog niet zo hoog zijn dat dat al een buikje geeft. (behalve bij meerlingen denk ik) bij een 2e zie je wel meestal sneller. ik ben nu ruim 11 weken zwanger van de eerste en zie en voel nog niets. vind het prima, komt vanzelf en we kunnen nog lang genoeg met een buik rondlopen
precies, en ik heb nu een bescheiden buikje, maar draagt toch zwaar...poe...moet er niet aan denken dit 9 maanden te moeten dragen : P
Is het mogelijk wanneer je al een bolle buik hebt bij 9 weken het misschien een tweeling is? Of zegt dat niets...
mijn moeder had bij haar tweeling zwangerschappen eerder een buikje, dus het kan wel. maar de kans op een buikje van je darmen is groter hoor!
Bij een tweeling kun je inderdaad al met 9 weken een buikje krijgen begon bij mij met 6 weken te groeien..en met 9 weken had ik a een flink buikje was al snel duidelijk dat het een tweeling werd ik wilde het niet niet geloven toen maar bij de verloskundige werd het met zekerheid bevestigd is trouwens wel heel erg leuk druk maar leuk had werd toen gewoon gezegend met 2 wonderbaby's ze worden dit jaar aweer 6... liefs ps nee heb nog geen foto's gemaakt mannetje gaat het doen hij wil elke maand een foto maken..
hey dames ik ben ook voor het eerst zwanger , ben vrij slank van me zelf en heb altijd plat buik gehad , het komt voor mij nu niet uit dat mensen weten dat ik zwanger ben , dus van af welke maand ken je echt zien dat je zwanger bent? van af de 3de maand? Ben wel heel blij met me zwangerschap hoor! en voel me harstikke goed , geen last van misselijkheid , alleen veel dorst en plassen en last van obstipatie verder nopes nada
hey dames ben zwanger van mijn 1e en nu begin je iets te zien, klein bolletje hoor! hoop dat het gauw duidelijker wordt, kan niet wachten...... liefs jojo
Ik begin nu ook een bolletje te krijgen. Ook al weet ik dat het nog mijn darmen zijn, vind het wel leuk!
hey dames ik ben van mezelf flink dus had al een redelijke buik.....maar ik eet nu stuk minder (want wil beetje voorzichtig zijn met de kilo's omdat ik al zwaar ben)maar merk gewoon dat mijn buik ok boller is kan m niet goed inhouden.....maar idd ik denk dat het de darmen zijn.... we gaan maandag voor het eerst naar de vk maar we krijgen dan nog geen echo erg jammer want af en toe heb ik het gevoel dat ik al verder ben....maargoed dan zal ik toch moeten wachten tot de 9de! succes allemaal liefs sjaantje
Ik ben nu 5 weken en 6 dagen en ik heb ook al een behoorlijk opgezette buik! Ik kan m gewoon niet meer goed inhouden, en mijn jeans kan ik al niet meer dragen... Mijn stoelgang is ook anders, dan weer verstopping en dan weer diarree. Maar goed, het zal wel van de darmen komen. Alhoewel een tweeling me geweldig lijkt (was zelf van een tweeling, waarvan de andere helft vroegtijdig overleden is in de buik) Liefs mamatoB