Het is weer gelukt!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by tijgertje75, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tijgertje75

Aug 12, 2008
    49
    0
    0
    4 maanden geleden heb ik een miskraam gehad, het kwam gelukkig door de natuur… :) ik moest 3 maanden wachten voordat we weer mochten proberen, dat heb ik dus gedaan. Mijn cyclus was dus erg goed van slag, maar pas na 3 maanden zou het weer normaal zijn, is bij iedereen natuurlijk weer anders, maar dat was het bij mij dus wel. We hebben ondertussen veel "geoefend" en eigenlijk wilde ik het dus nog graag voor me houden, omdat het nog pril is, maar op dit forum kan ik toch altijd wel mijn verhaal kwijt, vandaar dat ik het toch maar vertel :D
    Ik heb vanochtend een test gedaan en hij was positief! :baby: Had ik het toch goed gevoeld, ik had al sinds 1 week last van mijn tepels (vorige keer had ik erge last van mijn borsten) maar na zo'n miskraam blijf je toch onzeker...:rolleyes: volgende week vrijdag (vrijdag de 13e... :confused:) moet ik na de gynaecoloog en dan hoor ik ook gelijk hoelang ik precies zwanger ben, want de test zei dat het nu 1-2 weken is... :(:
    Als ik zo terug kijk, is het allemaal toch best snel gegaan, maar ik zit nog wel met een onzeker gevoel.... :oops:
    We zijn nu wel een stuk voorzichtiger dan voorheen met het vertellen (ik wil eerst zekerheid hebben) maar als ik straks zekerheid heb, dan zal ik het zeker van de daken gaan schreeuwen! :D

2. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Gefeliciteerd!

x-je

3. Maia

Maia Niet meer actief

Gefeliciteerd! Super voor je!

4. Chrisjuh

Chrisjuh Lid

Dec 20, 2008
    32
    0
    0
    brunssum
    gefeliciteerd!

x

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D
    hopelijk blijft het deze keer allemaal goed gaan ;)

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Gefeliciteerd!
    Probeer er lekker van te genieten. Hoewel het wachten nu wel lang duurt natuurlijk.... (ik herken het helaas...)

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    gefeliciteerd

8. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    gefeliciteerd meis! ik duim voor je dat deze zwangerschap alles goed blijft gaan!

9. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Gefeliciteerd.

10. Mimi25

Mimi25 Actief lid

Jan 2, 2009
    290
    0
    16
    gefeliciteerd!

11. tijgertje75

Aug 12, 2008
    49
    0
    0
    Even een update. Ik zou vrijdag de 13e :( naar de gynaecoloog gaan, maar ik kon vandaag al terecht. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger :baby: over 2 weken moet ik terug komen en dan gaat ze een echo maken, ik hoop zo dat alles goed is :oops: het is nog allemaal erg pril en ben daarom nog steeds niet zeker van mijn zwangerschap, daarom hoop ik dat ik over 2 weken zekerheid krijg! :D

Groetjes Karin

12. Eefje

Eefje Actief lid

Jan 5, 2006
    193
    1
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat alles goed is.
    Het is inderdaad ook erg spannend allemaal in het begin....

Share This Page