he, wat spannend allemaal zeg, ik weet pas sinds gister dat ik zwanger ben en ben er dolblij mee. Ik was pas sinds begin december gestopt met de pil en nu al een klein babietje op komst. Ik voelde wel wat in mijn buik en dat wordt met de dag erger. Verder heb ik van mezelf cup a maar sinds 3 dagen is het een cupmaat gegroeid, en pijnlijk dat mijn borsten zijn. Ik hoop dat iemand mij nog tips kan geven of wat te verwachten. Ik ben de eerste van mijn vriendenkring en heb het nog niet aan mijn ouders verteld, we gaan er van het weekend naartoe. Oh ja, ik ben 25 jaar. tot snel groetjes Laura
he allemaal bedankt voor de reacties! het besef begint een beetje te komen dat ik daadwerkelijk zwanger ben. Ik heb zoveel vragen, zal blij zijn als mijn moeder het weet, kan ik lekker bellen en kwebbelen wanneer ik iets wil weten haha. jullie ook allemaal succes en plezier. groetjes
Gefeliciteerd Laura! Spannend he! Het is voor ons ook de eerste en zijn ook in december pas gestopt met de pil, dus ook ontzettend snel zwanger! Heerlijk! Wij hebben onze ouders dit weekend uitgenodigd om het te vertellen, we hebben 2 speentjes gekocht met I love opa en 2 rompertjes met I love oma.. Hoe gaan jullie het vertellen? Liefs, Masha
he ook gefeliciteerd! ja, ook wij zaten aan die rompertjes te denken, of de slabbetjes. Is toch wel leuker dan gewoon zomaar zeggen,vind ik maar ik zal vanavond eens rond gaan kijken wat er allemaal te vinden is. Wanneer neem je contact op met de verloskundige voor de eerste keer? en hoe bepaal je welke verloskundige je wilt nemen?
Ik heb toevallig vandaag de verloskundige gebeld.. Heb nu voor 16 en 24 maart (9 en 10 wkn) afspraken staan.. De 24e in de 1e echo!. Ik heb niet veel keuze met verloskundigen, woon in een dorp en er zit hier maar 1 praktijk, die dus maar opgebeld .
Gefeliciteerd met je snelle zwangerschap. Wij hebben het afgelopen maandag aan ouders verteld. Ze waren erg verast dachten dat we getrouwd waren in alle stilte maar.... Ze worden opa en oma. Het was erg emotioneel gezien dat we er 2 jaar en 6 maanden over hebben gedaan. Het is heel bijzonder en 26 febr. hebben we de termijnecho. Geniet er lekker. liefs
ok, dan zal ik morgen toch ook maar eens rond gaan bellen naar praktijken. lezen jullie ook de hele dag dingetjes op internet. ik google alles de laatste dagen haha. Ik vroeg me wel iets lichamelijks af. die borsten, blijven die nu constant groeien en dus ook pijn doen, of gaat dat nog minder worden. Ik heb altijd een cup a gehad en heb nu last snachts dat ze in de weg liggen hihi. ben dat niet gewend. maar de huid en de borstspieren doen wel echt pijn. en gait,jullie ook gefeliciteerd, zeker na zo'n lange tijd. groetjes Laura