Hallo meiden, Wie kan mij een beetje zekerheid bieden? Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik over tijd was--> Postitief! Volgens de vk ben ik nu 5 wk en 2 dgn. Had wel gespannen en pijnlijke borsten en buikpijn, maar had ik vorige maand ook, dus had verwacht dat het niet raak zou zijn. Ik voel me ook helemaal niet zwanger, borsten doen al veel minder pijn (zijn wel zowat een cupmaat gegroeid) en heb alleen af en toe last van m'n buik (steken/krampen). En vandaag had ik wel regelmatig een weeiig gevoel in m'n maag, maar niet misselijk. Kan ook komen omdat ik dat graag wil voelen. Hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel, zou graag van anderen horen dat ze dit ook zo hebben ervaren en dat het gewoon goed zit! Groetjes
je hoeft je niet druk te maken hoor! er zijn zat meiden die ook niks van hun zwangerschap voelen de eerste maandjes dan misschien komt het nog wel en zet je over een paar weekjes in een topic dat je helemaal gek wordt van je zwangerschap kwaaltjes veel geluk!
ik heb het nog steeds, als mijn buik niet dikker zou worden, ik geen echo had gehad enz zou ik het nog niet geloven. ik merk aan mijn lichaam nu helemaal niets! eerste 12 weken ook weinig last gehad, op krampjes en wat moeheid na. misschien komt het dus bij jou ook niet, dat maakt je super onzeker maar is uiteindelijk alleen maar fijn!
Hoi Imoan, ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu iets meer dan acht weken zwanger en op een positieve test na voel ik me eigenlijk prima. Heb het een tijdje steeds koud gehad, maar ook dat is weer over gegaan en inderdaad dat weeïge gevoel op de maag. Soms denk ik ook wel dat ik niet zwanger ben, maar vandaag nog een test gehad van moeders voor moeders en die sloeg toch wel erg zwanger uit En ik heb al twee echo's gehad waarop de vrucht te zien is. De laatste bij 6w1d en toen konden we het hartje al zien en horen kloppen. Nu weet ik dat dat geen garantie is, maar ik begin er steeds meer in te geloven. Groetjes Fly
Het is ook wel een gekke tijd. Het enige bewijs dat je leven en je lichaam gaat veranderen is zo een teststaafje. Ik mag het nu voor de tweede keer meemaken maar het blijft nog net zo gek hoor. Ook ik heb niet echt kwalen (behalve dat ik heeeel goed ruik bleh) maar straks als je een echo hebt gehad en in het hele traject zit wordt het steeds werkelijker gefeliciteerd trouwens
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en als het goed is 8 weken en 1 dag zwanger! Ik heb even last gehad van buikpijn en zere borsten. Nu echt helemaal nergens last van, voel mij totaal niet zwanger! Vk zegt dat het allemaal kan. Heb 25 feb eerste afspraak en echo! Ben zo benieuwd! Enige houvast nu zijn de twee streepjes...
Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties! Het lucht wel op om te lezen dat er meer zijn met weinig klachten. Werd vanmorgen wakker en voelde m'n borsten bijna niet meer, bleh! Maar wel weer weeïg op de maag, dus zal er wel bij horen denk ik dan maar. Ik moet ook 25 februari naar de vk, maar dan alleen voor de kennismaking. Echo krijg ik denk ik pas bij 10-12 weken, duurt wel lang hoor. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel! Jullie ook allemaal gefeliciteerd by the way!
Gefeliciteerd allemaal! Hier ook onzeker...... Heb paar dagen last van borsten gehad en van buik en vanmorgen helemaal geen last van borsten meer en buik voelt ook normaal. Dus nu superonzeker natuurlijk. Het is sowieso een wonder dat ik zwanger ben geworden, stonden op het punt om aan ICSI te beginnen.
Hoi Zon1980, Nou je leest dus dat er meerdere meiden ineens minder/geen klachten meer hebben en dat dat niet altijd verkeerd hoeft te zijn! Kan me wel goed voorstellen dat je je heel erg onzeker voelt over je zwangerschap, maar probeer het positief in te zien. Heb je binnenkort al je eerste echo? Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
Dankjewel Imoan! Heb nog niet gebeld naar huisarts of ziekenhuis dat ik zwanger ben, dus nee, heb nog geen afspraak voor echo. Poeh, maar wat zou ik graag meer symptomen hebben nu! Wat kun je je onzeker voelen dan hè.
Gigantisch onzeker! Ik durf ook helemaal niet blij te zijn, ben pas overtuigd als ik de echo heb gezien waar alles goed op is! Maar dat duurt nog heeeeel erg lang, kan de tijd wel voorbij kijken, hihi! Als je verhalen leest van anderen moeten we eigenlijk blij zijn dat we niet elke dag boven de toiletpot hangen! Dus dat hou ik nu maar ff in m'n achterhoofd. Kortom, gewoon maar genieten!
Volgens mij is onzekerheid ook een symptoom, dat hebben we allemaal Mijn boobs doen ook pas sinds een dag of 5 zeer en slapen op mn buik wordt lastig (auw!). Weeig gevoel heb ik ook, maar ben niet echt misselijk. Elk lichaam is anders! (maar ook ik zal super blij zijn als we op de echo zien dat het goed is, is toch de bevestiging he!)