Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Butterfly86, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Hoihoi,

Ik slik gewoon de pil en slik hem altijd 2 maanden achter elkaar. Maar nu heb ik wel aardig wat symptomen die lijken op een zwangerschap...

- Al 2 weken last van pijnlijke/gevoelige borsten, volgens mijn vriend zijn ze ook groter geworden, tepels lijken ook iets groter, maar niet donkerder.
    - Vaak misselijk, maar kan wel gewoon alles eten. 2 weken geleden snachts wakker geworden van hevige misselijkheid, moest bijna overgeven.
    - Raar weeig gevoel in mijn buik, anders dan bij mijn ongie. Een soort van steekjes, kriebels... raar gevoel inieder geval.
    - Rommelende darmen
    - Winderig
    - Sinds gisteren last van mijn onderrug
    - Sinds vorige week ook erg moe
    - Vaak plassen, soms om het half uur.
    - Last van mijn ogen, vooral savonds, maar misschien gewoon van de moeheid?

Ik ben de laaste keer ongesteld geweest op 5 en 6 januari, maar 2 dagen en heel weinig. Ik heb 18 januari gevreeen met mijn vriend en volgens de calculator was ik toen erg vruchtbaar, maar geld dat ook als je aan de pil bent?
    We zijn niet bezig om zwanger te raken, maar het is zeer welkom...
    Ik ben de pil geen een keer vergeten, ben ook niet ziek geweest en heb ook geen medicijnen geslikt, maarja, hoevaak hoor je dat vrouwen zwanger raken door de pil heen...
    Ik moet aankomende woensdag de laatste pil slikken, maar ik twijfel of ik nu al zal stoppen met de pil... en zal ik morgen voor de zekerheid alvast een test doen?

Alvast bedankt :)

5 Januari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie
    16 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar
    17 Januari 2009 Vruchtbaar
    18 Januari 2009 Erg vruchtbaar
    19 Januari 2009 Eisprong
    24 Januari 2009 Innesteldag
    2 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen
    12 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

2. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    Hoi

De pil is niet 100% betrouwbaar
    Dus het kan wel ja

Ik zou stoppen met de pil en idd ff een test doen

Succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan inderdaad.

Maar als je de pil keurig slikt en hem nooit vergeten bent ofzo, dan is de kans erg klein.

De pil legt, bij goed gebruik, je natuurlijke cyclus plat. Je hebt dan dus ook geen eisprong en bent dan ook niet vruchtbaar. Bovendien heb je in plaats van een echte menstruatiebloeding een nepbloeding (onttrekkingsbloeding).

Maar even testen kan natuurlijk geen kwaad.

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    De symptomen zijn iig herkenbaar... :rolleyes:

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    het zou kunnen vooral als je pil een paar keer vergeten bent ik zou als ik jouw was stoppen met de pil en testen dan weet je het zeker

gr patricia

6. Ik snap je cyclus niet helemaal. Als je de pil slikt is die toch standaard 28dagen en je bent meer dan 40 dagen geleden voor het laatst ongesteld geweest op 5 en 6 januari? Hoe kan dat dan, heb je je pil doorgeslikt?

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ze schrijft ook dat ze m altijd 2 maanden achter elkaar slikt...

het kan idd wel.. mijn zoon is het levende bewijs. ik zou testen.. dan weet je meer...en dan stoppen met de pil als het positief is..

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Maar dat is toch slecht elke keer 2 maanden achter elkaar slikken. En je kunt inderdaad ook zwanger worden als je de pil slikt. En vooral als je het 2 of 3 keer vergeten bent.

Ik heb em namelijk ook deze keer 3 dagen niet geslikt en ben een week eerder gestopt met de strip en ik ben nog steeds niet ongesteld.

9. Oeps ja dat is waar, heb ik overheen gelezen, was te druk met rekenen. Snapte er al niks van.

Dan zou het natuurlijk kunnen, idd testen!

10. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    hey thnxz voor al jullie berichtjes :D
    Ik heb net 2 testen gekocht van de kruidvat, maar durf hem niet te doen haha. Er staat op dat het niet uitmaakt wanneer je test, maar ik heb de neiging om even te wachten tot morgenochtend.
    Ik ben nu in ieder geval gestopt met de pil, heb zaterdag dus de laatste geslikt, (5 dagen voor het einde van de strip) normaal gesproken als ik 1x de pil vergeet en hem de volgende dag slik krijg ik meteen een doorbraakbloeding, nu heb ik die nog niet... en heb nog geen ongiegevoelens...
    Ik ben net naar de wc geweest, dus maar even wachten tot mijn blaas het weer toelaat en dan maar even een testje doen... :p

11. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik zou niet teveel drinken om zo sneller een test te kunnen doen.
    Want dat kan ervoor zorgen dat een test negatief is terwijl je wel zwanger bent (vroeg in de zwangerschap).

Ik denk dat het zeker kan hoor, maar een test zal het bewijs zijn.

12. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Ik ga ook niet teveel drinken :p dat had ik mezelf al voorgenomen haha

13. OEHH spannend!

14. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Spannend!
    Ben benieuwd! :)

15. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Laat je het ons wel weten?

16. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Ja natuurlijk laat ik het jullie weten! :D
    Vind het ook heel spannend, maar ben ook bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Al zijn we niet eens bezig om zwanger te raken, maar ik wil het al wel heel lang... we zullen zien :p

17. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Hey,
    Ik heb net een test gedaan... negatief :(
    Maar er is nog geen ongie te bekennen, dus ik wacht het nog even af en anders test ik aan het einde van de week nogmaals.
    Vanochtend had ik wel ineens een ongelovelijke misselijkheidsaanval, voelde me ineens zo beroerd...
    Zo frustrerend als je wel de symptomen hebt, maar wel een negatieve test... *zucht*
    Nog maar even aankomende dagen afwachten...

18. mamadominic

mamadominic Nieuw lid

16 feb 2009
    3
    0
    0
    hoi zelf heb ik ook 4 testen gedaan die zijden ook dat ik niet zwanger was maar ben dana naar de dokter gegaan die de een bloed test en toen was ik toch zwanger :baby:

19. happymama

happymama Niet meer actief

weet je al iets ?

20. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Ik ben nog niet ongesteld geworden... Geen bloed geeft moed :p
    Ik heb wel last van erge ongie krampjes... Ik wacht het even af of ik een deze dagen ongesteld word en anders doe ik vrijdag nog een keer een test. Laten we hopen dat de :evil: :evil: wegblijft...
    Ik houd jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina