zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by muisje19, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje19

muisje19 Lid

Feb 9, 2009
    7
    0
    0
    ook een vraagje dan, heb al dagen last van veel en zware hoofdpijn. heel af en toe steken in me borsten en krampjes in mn buik.. wie kan me antwoorden of dit ook op zwangerschap lijkt... ben erg benieuwd. over 4dgn ongi worden. dus afwachten maar hoor graag meer van mensen, Gr

2. muisje19

muisje19 Lid

Feb 9, 2009
    7
    0
    0
    hopende snel antwoord te krijgen.. word gek van die onzekerheid... please HELP! Liefs

3. muisje19

muisje19 Lid

Feb 9, 2009
    7
    0
    0
    nog niemand? arrgghh word gek van mezelf... mss beetje snel maa HELP!

4. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

Oct 28, 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik zou het niet weten, de kwaaltjes kunnen ook tussen je oren zitten. Je maakt jezelf te gek. Wacht het rustig af zou ik zeggen

5. muisje19

muisje19 Lid

Feb 9, 2009
    7
    0
    0
    ja dat snap ik.. zou wel kunnen ja, maar daarom ontvang ik graag tips.. zal er voor de zkerheid ook eens een testje tegenaan gooien.. misschien is dat handig? tips zijn nog zeker welkom! Liefs muisje

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Hoi,
    Ik begrijp hoe je je voelt maar je lichaam kan je heel erg voor de gek houden. Ik heb elke maand vanalles en elke maand komen er weer dingen bij. Ik zou als ik jou was nog even wachten met testen. Het is zonde geld en als hij nega is een grote teleurstelling. Pas als je echt overtijd bent zou ik testen. Het klinkt heel makkelijk maar zoek afleiding! Ben nu een week voor mijn NOD van alles en nog wat aan het doen en het scheelt echt! De tijd vliegt om! Vanavond ga ik ook lekker vroeg naar bed zodat al snel weer een dag voorbij is;)

Share This Page