Helaas... de zijn gekomen... Het is tot nu toe alleen wat bruin, maar mijn gevoel zegt me dat het echt door gaat zetten... Ik had echt het gevoel dat het zo zou zijn... waarom heb ik anders de symptomen? Majah, even me ongie afwachten, wat die doet en anders voor de zekerheid vrijdag nog even testen... maar ik ben bang dat de echt is gekomen...
aaahh jammer joh maar we gaan gewoon weer naar de volgende ronde he . by the way je bruinverlies niet tellen he maar denk dat je da wel weet
Ben je wel bezig met zwanger worden Butterfly? Want dan zou ik maar stoppen met de pil (of was je daar al helemaal mee gestopt?) en vast beginnen met foliumzuur slikken. Succes!
Hey meiden, De ongie heeft toch doorgezet Mijn vriend en ik zijn nog niet bezig om zwanger te raken, maar ik heb al een paar jaar een sterke kinderwens. We wonen ook nog niet samen, maar zijn het wel van plan dit jaar en zodra we samenwonen stop ik met de pil We zijn dit jaar 7 jaar samen, dus het word wel tijd voor iets van ons saampjes Zodra we echt gaan beginnen, laat ik het jullie weten! En hopelijk tot dit jaar nog en anders zeker tot volgend jaar! Jullie allemaal heel veel succes met zwanger raken en zwanger zijn! Geniet er van!